Reklama
Rozwiń

RODO a narzędzia Google: obowiązki dla administratorów i właścicieli stron internetowych

Wydawcy stron internetowych, korzystających z narzędzi Google takich jak AdSense, DoubleClick for Publishers czy Google Analitycs muszą pamiętać, że firma Google i jej klienci działają jako niezależni administratorzy danych osobowych.

Aktualizacja: 21.05.2018 13:59 Publikacja: 21.05.2018 13:53

RODO a narzędzia Google: obowiązki dla administratorów i właścicieli stron internetowych

Foto: Adobe Stock

mat

Już w piątek 25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać ogólne rozporządzenie o ochronie danych.

Postanowiliśmy sprawdzić co unijne rozporządzenie będzie oznaczało dla właścicieli / administratorów stron internetowych, które nie przetwarzają bezpośrednio danych osobowych, ale korzystają np. ze statystyk Google Analytics czy też narzędzia Google AdSense?

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego