Aktualizacja: 24.03.2018 13:28 Publikacja: 24.03.2018 12:00
Foto: AdobeStock
- Prowadzę sklep spożywczy. Zatrudniam dziesięć osób. Po pierwszym dniu z zakazem otwarcia sklepu, 11 marca, okazało się, że moi pracownicy nie dopracują miesięcznego wymiaru czasu pracy. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Dotąd wszyscy byli zatrudnieni w podstawowym systemie czasu pracy. – pyta czytelnik.
Granice czasowe dni powszednich są każdorazowo wyznaczane poprzez zaplanowanie pracy w poszczególnych dobach pracowniczych. Zakres czasowy niedzieli i święta jest już jednak bardziej sztywny i niekoniecznie pokrywa się z dobą pracowniczą. Z kolei granice niedzieli i święta w handlu od 1 marca 2018 r. to jeszcze inny zakres czasowy.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas