Aktualizacja: 24.03.2018 13:28 Publikacja: 24.03.2018 12:00
Foto: AdobeStock
- Prowadzę sklep spożywczy. Zatrudniam dziesięć osób. Po pierwszym dniu z zakazem otwarcia sklepu, 11 marca, okazało się, że moi pracownicy nie dopracują miesięcznego wymiaru czasu pracy. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Dotąd wszyscy byli zatrudnieni w podstawowym systemie czasu pracy. – pyta czytelnik.
Granice czasowe dni powszednich są każdorazowo wyznaczane poprzez zaplanowanie pracy w poszczególnych dobach pracowniczych. Zakres czasowy niedzieli i święta jest już jednak bardziej sztywny i niekoniecznie pokrywa się z dobą pracowniczą. Z kolei granice niedzieli i święta w handlu od 1 marca 2018 r. to jeszcze inny zakres czasowy.
Akcja upraszczania przepisów to już nie tylko pomysły zespołu Brzoski i rządowe zapowiedzi. To pierwsze gotowe u...
Obowiązująca od piątku ustawa nakłada na deweloperów obowiązek informowania na swojej stronie internetowej poten...
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas