Kanały dystrybucji i promocji dóbr luksusowych - case study od CIMA

Przedstawiamy Państwu kolejny materiał, który powstał w wyniku współpracy Instytutu CIMA i dziennika Rzeczpospolita. Zaprezentowane case study jest oparte na prawdziwym przypadku biznesowym. Studenci CIMA mierzyli się z tym wyzwaniem na egzaminie Management Case Study w maju 2018 r.

Publikacja: 03.07.2019 06:50

Kanały dystrybucji i promocji dóbr luksusowych - case study od CIMA

Foto: Adobe Stock

Klienci i produkty Mansako

Mansako to pionowo zintegrowana luksusowa marka akcesoriów skórzanych, która powstała w Lowerlandii w 1971 r. Firma projektuje, produkuje, promuje i dystrybuuje luksusowe produkty dla kobiet. Klienci firmy reprezentują pokolenia Y i Z, które cechują się największym popytem na przystępną cenowo kategorię luksusowych produktów, poszukując wysokiej wartości w opłacalnej cenie, dążąc jednocześnie do podwyższenia jakości życia.

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Rachunkowość
KSeF będzie wciąż dopuszczał faktury papierowe. Jest projekt ustawy
Rachunkowość
Nadchodzi rewolucja dla firm. Resort finansów pokazał „mapę drogową”
Rachunkowość
Sztuczna inteligencja nie zastąpi księgowych
Rachunkowość
Testy systemu e-Faktur czas zacząć
Rachunkowość
Wielkie firmy nie interesują się nowym systemem fakturowania