Reklama

Prognozy gospodarcze. Dokąd będziemy jeździć na urlop? Idą zmiany

Pandemiczne ograniczenia, obawy o inflację, napięcia polityczne – to wszystko branża turystyczna chce zostawić daleko za sobą. Rok 2025 i kolejne przyniosą nowe trendy i nowe miejsca wypoczynku.

Publikacja: 25.12.2024 05:34

Wyjazdy w egzotyczne rejony świata to coraz popularniejszy trend. Pojawiają się też nowe hitowe dest

Wyjazdy w egzotyczne rejony świata to coraz popularniejszy trend. Pojawiają się też nowe hitowe destynacje, jak Filipiny

Foto: AdobeStock

Prognozy dla turystyki na najbliższe lata są jak najbardziej optymistyczne. Podróży będzie coraz więcej, co z kolei jest doskonałą wiadomością dla linii lotniczych. Dzisiaj praktycznie nie ma dnia, żeby któryś z europejskich przewoźników nie zapowiadał nowego połączenia na lato 2025. I to mimo że nadal niespokojnie jest na Bliskim Wschodzie, trwa wojna w Ukrainie, a kolejne kraje narzekają na nadmierny wzrost liczby odwiedzających. Co nie znaczy, że nie chcą na nich zarabiać.

Pozostało jeszcze 94% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Branża IT z większym optymizmem, lecz nadal tnie zatrudnienie
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Raporty ekonomiczne
Kawa i hot-dogi robią swoje. Choć w dyskontach ruch rośnie, to mogą się bać
Raporty ekonomiczne
Koniunktura w polskiej gospodarce na ścieżce mozolnej poprawy
Raporty ekonomiczne
Boom inwestycji publicznych. Ale liczy się jakość, a nie ilość
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Raporty ekonomiczne
UE pożyczy nam na inwestycje w zbrojeniówkę? Jest nowy pomysł
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama