Aktualizacja: 10.07.2025 06:18 Publikacja: 09.07.2025 04:37
Foto: Adobe Stock
Akceptujemy, doceniamy możliwości, ale traktujemy z dystansem – tak w dużym skrócie można ocenić podejście Polaków do technologii AI. Jak wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez KPMG, które „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza, korzystamy ze sztucznej inteligencji częściej niż Amerykanie czy Niemcy, a 69 proc. z nas robi to regularnie, co plasuje nas powyżej średniej globalnej.
Z tych analiz wyłania się obraz pozornie pełen sprzeczności, ale – gdy przyjrzeć się bliżej danym z raportu – można dojść do ciekawych wniosków.
Po alarmujących raportach o stanie inwestycji zagranicznych w Polsce w dwóch poprzednich latach z PAIH płyną syg...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Niemal na całym świecie spada poziom optymizmu przedsiębiorców, zwłaszcza w dużych państwach europejskich. W Pol...
Biura szybciej znikają z oferty, ponieważ część firm chciała zdążyć z przeprowadzką przed wakacjami. Koszty najm...
W czerwcu za podstawowe produkty trzeba było zapłacić w sklepach o niemal 6 proc. więcej niż rok wcześniej. Z mi...
Część zmian na rynku energii, które proponują Polskie Sieci Elektroenergetyczne oraz pełnomocnik ds. strategiczn...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas