Reklama

Firmy wciąż niechętnie informują o płacach w ofertach pracy

Tylko 21 proc. ogłoszeń opublikowanych w II kwartale br. na czołowych portalach rekrutacyjnych zawierało informację o płacy. Najczęściej ograniczając ją do widełek.

Publikacja: 04.08.2025 04:42

Jawność wynagrodzeń ułatwia negocjacje, zmniejsza ryzyko nieporozumień i wzmacnia wizerunek firmy ja

Jawność wynagrodzeń ułatwia negocjacje, zmniejsza ryzyko nieporozumień i wzmacnia wizerunek firmy jako uczciwego i nowoczesnego pracodawcy

Foto: Adobe Stock

Jawność wynagrodzeń ułatwia negocjacje, zmniejsza ryzyko nieporozumień i wzmacnia wizerunek firmy jako uczciwego i nowoczesnego pracodawcy – podkreśla Beata Baranowska z działu doradztwa firmy Grant Thornton komentując wyniki jej analizy opublikowanych w internecie ofert pracy pod kątem zawartych tam informacji o wynagrodzeniach.

Informacje na temat zarobków w polskich firmach to wciąż tabu

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Raporty ekonomiczne
Worek firmowego Św. Mikołaja będzie w tym roku lżejszy
Raporty ekonomiczne
Będą pieniądze na uczelnianie technologie
Raporty ekonomiczne
Polskie bombki podbijają świat, tymczasem Polacy wolą chińskie
Raporty ekonomiczne
Goliat pomoże Dawidowi. Nawet 600 mln zł trafi do start-upów
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Raporty ekonomiczne
Bruksela proponuje: firmowe auta już tylko na prąd
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama