Aktualizacja: 21.05.2025 17:32 Publikacja: 21.05.2025 05:30
Promowanie przez adwokata usług i swojego wizerunku a zasady etyki adwokackiej
Foto: Adobe Stock
„Utyskiwizm”, tj. trend pomstujący, że największe zasięgi zyskują treści „niemerytoryczne”, a treści „obiektywnie” eksperckie są doceniane mniej i często mieszają się w tej samej mało pojemnej bańce eksperckiej, pokazuje tylko, jak duża jest w nas potrzeba i pokusa, by prezentować swoje treści światu.
Ta dobra i ta mniej dobra zazdrość, złość, rozgoryczenie czy po prostu nienazwana emocja w walce o zasięgi to trochę jak obrażanie się na świat, który sami współtworzymy, a więc świat tysiąca postów, tysiąca bodźców, tysiąca informacji na minutę. Trudno się wówczas dziwić, że społeczeństwo, w całej swej różnorodności, skupia się na treściach „lżejszych”, nie znaczy że gorszych, odreagowując „wieczorem” dzień miliona informacji i cudownych rad.
Od nowego lokatora Pałacu Prezydenckiego zależeć będzie, czy projekt Adama Bodnara zostanie wpuszczony na ścieżk...
Prokuratura nie należy do podmiotów wymienionych w konstytucji – mówi sędzia Sylwia Urbańska, rzecznik prasowy d...
Tylko oddanie nadzoru nad sądami organom wolnym od polityki pozwoli zachować prawdziwą niezależność sądownictwa.
Dobrze, że jeszcze przed zakończeniem kampanii wyborczej reprezentacje dwóch najwyższych sądów polskich zaapelow...
Jak wyjaśnił Sąd Najwyższy, podstawową zasadą udzielania świadczeń zdrowotnych jest dobrowolność, co wywodzone j...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas