Aktualizacja: 05.07.2025 22:53 Publikacja: 21.05.2025 05:30
Promowanie przez adwokata usług i swojego wizerunku a zasady etyki adwokackiej
Foto: Adobe Stock
„Utyskiwizm”, tj. trend pomstujący, że największe zasięgi zyskują treści „niemerytoryczne”, a treści „obiektywnie” eksperckie są doceniane mniej i często mieszają się w tej samej mało pojemnej bańce eksperckiej, pokazuje tylko, jak duża jest w nas potrzeba i pokusa, by prezentować swoje treści światu.
Ta dobra i ta mniej dobra zazdrość, złość, rozgoryczenie czy po prostu nienazwana emocja w walce o zasięgi to trochę jak obrażanie się na świat, który sami współtworzymy, a więc świat tysiąca postów, tysiąca bodźców, tysiąca informacji na minutę. Trudno się wówczas dziwić, że społeczeństwo, w całej swej różnorodności, skupia się na treściach „lżejszych”, nie znaczy że gorszych, odreagowując „wieczorem” dzień miliona informacji i cudownych rad.
Stymulowana politycznie, przedłużająca się niepewność wyników wyborów podcina gałąź najbardziej wrażliwej sfery...
Koncepcja wyboru sędziów do Krajowej Rady Sądownictwa (KRS) przez polityków jest niezgodna z porządkiem konstytu...
Sądownictwo potrzebuje prawdziwej reformy i dopływu świeżej krwi, a nie rozdrapywania sporów i dryfowania do kol...
Systemy AI przeznaczone do wykorzystywania przez organy wymiaru sprawiedliwości to systemy wysokiego ryzyka.
System szkolenia prokuratorów musi się cechować elastycznością, atrakcyjnością tematyki i istotną przewagą eleme...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas