Rafał Rozwadowski: Granice informacji handlowej

Niezależne od wykonywanej profesji budowanie własnego wizerunku i własnej marki to niewątpliwie umiejętność, która w czasach wszechobecnych mediów i zniesienia barier informacji zyskuje na znaczeniu.

Publikacja: 21.05.2025 05:30

Promowanie przez adwokata usług i swojego wizerunku a zasady etyki adwokackiej

Promowanie przez adwokata usług i swojego wizerunku a zasady etyki adwokackiej

Foto: Adobe Stock

„Utyskiwizm”, tj. trend pomstujący, że największe zasięgi zyskują treści „niemerytoryczne”, a treści „obiektywnie” eksperckie są doceniane mniej i często mieszają się w tej samej mało pojemnej bańce eksperckiej, pokazuje tylko, jak duża jest w nas potrzeba i pokusa, by prezentować swoje treści światu.

Ta dobra i ta mniej dobra zazdrość, złość, rozgoryczenie czy po prostu nienazwana emocja w walce o zasięgi to trochę jak obrażanie się na świat, który sami współtworzymy, a więc świat tysiąca postów, tysiąca bodźców, tysiąca informacji na minutę. Trudno się wówczas dziwić, że społeczeństwo, w całej swej różnorodności, skupia się na treściach „lżejszych”, nie znaczy że gorszych, odreagowując „wieczorem” dzień miliona informacji i cudownych rad.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Sądy i Prokuratura
Tomasz Pietryga: Wybory zdecydują, czy ta reforma będzie miała sens
Sądy i Prokuratura
Sylwia Urbańska: Utrata stanowiska to nie zamach stanu
Sądy i Prokuratura
Czy sądy muszą być politycznym łupem
Sądy i Prokuratura
Czas odseparować sędziów od polityki
Sądy i Prokuratura
Zgoda pacjenta na udzielenie świadczeń zdrowotnych