Reklama

Kolor pomarańczowy na wyłączność. Allegro chce opatentować swój znak towarowy

Największa platforma sprzedaży internetowej w Polsce, Allegro chce opatentować jako swój znak towarowy kolor pomarańczowy. Firma złożyła wniosek do Urzędu Patentowego w tej sprawie.

Publikacja: 09.09.2022 19:08

Kolor pomarańczowy na wyłączność. Allegro chce opatentować swój znak towarowy

Foto: Adobe Stock

Wniosek został złożony dla 35 klasy klasyfikacji Nicejskiej, czyli Międzynarodowej Klasyfikacji Towarów i Usług. Pozytywne rozpatrzenie wniosku, a tym samym rejestracja koloru marki jako znaku towarowego oznaczałony uzyskanie wyłącznego prawa na korzystanie z tego konkretnego odcienia pomarańczowego przez Allegro. Żadna konkurencyjna działalność nie mogłaby wykorzystać do indentyfikowania czy promowania swojej firmy. 

Platforma podkreśla, że ten konkretny kolor to element jej komunikacji z klientami od ponad 20 lat i jest on łączony wprost z nimi. Zgłaszanie takich znaków towarowych nie jest zbyt częste, jednak w przeszłości dokonały już tego Play - fiolet, Milka z charakterystycznym odcieniem fioletu, lila oraz Orange, które również opatenowało kolor pomarańczowy, ale w innym odcieniu. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ABC Firmy
Dane przedsiębiorcy w CEIDG. Kolejny organ ma wątpliwości
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
ABC Firmy
Spółka ukarana za błędne rozumowanie. Poszło o tajemnicę lekarską i RODO
ABC Firmy
Jak liczyć przedawnienie roszczeń wekslowych? Sąd Najwyższy zdecydował
ABC Firmy
Dopłata do elektrycznego samochodu. Będą zmiany w Programie „NaszEauto"
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
ABC Firmy
Cyberbezpieczeństwo z wywłaszczeniem w tle. Są wątpliwości konstytucyjne
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama