Reklama
Rozwiń

Kiedy za dobrą opinię w internecie trzeba płacić

Oferowanie firmie możliwości decydowania, jakie wpisy na jej temat przeczytają internauci, może godzić w zasady fair play.

Publikacja: 11.04.2023 02:00

Kiedy za dobrą opinię w internecie trzeba płacić

lajki smartfon biznes

Foto: Adobe Stock

Propozycję portalu zajmującego się rekrutacjami i szkoleniami opisał w mediach społecznościowych adw. Przemysław Wierzbicki. Operator strony odmówił usunięcia wypowiedzi wnoszącej o to firmie. Zaoferował jej jednak usługę premium, której wykupienie upoważnia do kasowania wpisów zawierających opinię o przedsiębiorstwie, a także do decydowania, czy mogą one w ogóle pojawić się na jego profilu.

Zadanie sądu

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
ABC Firmy
Ta zmiana w prawie może oznaczać kłopoty dla 30 tys. firm. Rzecznik MŚP ostrzega
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
ABC Firmy
Nowa funkcja w rządowym portalu dla firm. Ma pomóc w sprawdzeniu kontrahenta
ABC Firmy
Rząd chce dekryminalizacji prawa gospodarczego. Co to oznacza?
ABC Firmy
To ostatnie chwile, żeby nie zapłacić więcej za prąd. Mija ważny termin
ABC Firmy
Nowy obowiązek dla przedsiębiorców od 1 lipca. Chodzi o e-doręczenia