Kiedy za dobrą opinię w internecie trzeba płacić

Oferowanie firmie możliwości decydowania, jakie wpisy na jej temat przeczytają internauci, może godzić w zasady fair play.

Publikacja: 11.04.2023 02:00

Kiedy za dobrą opinię w internecie trzeba płacić

lajki smartfon biznes

Foto: Adobe Stock

Propozycję portalu zajmującego się rekrutacjami i szkoleniami opisał w mediach społecznościowych adw. Przemysław Wierzbicki. Operator strony odmówił usunięcia wypowiedzi wnoszącej o to firmie. Zaoferował jej jednak usługę premium, której wykupienie upoważnia do kasowania wpisów zawierających opinię o przedsiębiorstwie, a także do decydowania, czy mogą one w ogóle pojawić się na jego profilu.

Zadanie sądu

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
ABC Firmy
Czy można żądać wypłaty przed naprawą budowlanej fuszerki? Zdecyduje Sąd Najwyższy
ABC Firmy
„To nadregulacja, a nie deregulacja”. Transport odzieży w systemie SENT
ABC Firmy
Przydatna funkcja w mObywatelu dla wielu firm. Jak z niej skorzystać
ABC Firmy
Fundacja rodzinna. Ministerstwo Sprawiedliwości pracuje nad ważną zmianą
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
ABC Firmy
Będą uproszczenia przy składaniu ofert przetargowych. Rząd przyjął projekt