Aktualizacja: 01.07.2025 04:10 Publikacja: 20.09.2023 07:11
Foto: Adobe Stock
Unaocznił to przypadek amerykańskiej kancelarii prawnej Morgan & Morgan, która walczy o możliwość posługiwania się znakiem towarowym #LAW. Taki pomysł budzi wątpliwości, mimo że firma wykorzystała do tego metodę popularną w Stanach Zjednoczonych. Jak tłumaczy rzecznik patentowy Marcin Wychota, w USA istnieje bowiem możliwość pozyskania numeru telefonu, którego poszczególne cyfry odpowiadają konkretnym literom w alfabecie. Wskazuje, że ten sposób wykorzystuje się do reklamowania firm i usług, bo odbiorcom łatwiej jest zapamiętać nazwę i na tej podstawie wykoncypować numer.
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ni...
Producentów roślinnych suplementów zaniepokoić mógł ostatni wyrok Trybunału Sprawiedliwości UE, który orzekł, że...
Polski Fundusz Rozwoju (PFR) udostępnił firmom bezpłatny Test Gotowości ESG (Environmental, Social and Governanc...
Rząd przyjął kolejny pakiet projektów deregulacyjnych. Nowe przepisy mają m.in. usprawnić postępowania przed sąd...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas