Aktualizacja: 19.04.2025 21:48 Publikacja: 20.09.2023 07:11
Foto: Adobe Stock
Unaocznił to przypadek amerykańskiej kancelarii prawnej Morgan & Morgan, która walczy o możliwość posługiwania się znakiem towarowym #LAW. Taki pomysł budzi wątpliwości, mimo że firma wykorzystała do tego metodę popularną w Stanach Zjednoczonych. Jak tłumaczy rzecznik patentowy Marcin Wychota, w USA istnieje bowiem możliwość pozyskania numeru telefonu, którego poszczególne cyfry odpowiadają konkretnym literom w alfabecie. Wskazuje, że ten sposób wykorzystuje się do reklamowania firm i usług, bo odbiorcom łatwiej jest zapamiętać nazwę i na tej podstawie wykoncypować numer.
Szerszy skład SN ma rozstrzygnąć, czy zamawiający może żądać zapłaty na koszty naprawy wad prac budowlanych.
Biznesowi nie spodobał się pomysł objęcia tekstyliów i obuwia specjalnym systemem nadzoru przewozu. Przedsiębior...
Od kilku dni wszyscy użytkownicy aplikacji mObywatel mogą korzystać z nowej usługi. Szczególnie powinni zaintere...
Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi prace nad usprawnieniem rejestru fundacji rodzinnych.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zamiast wszystkich dokumentów potwierdzających kompetencje do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi jedynie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas