Aktualizacja: 19.05.2025 00:14 Publikacja: 19.09.2022 21:34
Foto: Adobe Stock
Znak słowny, słowno-graficzny (np. logotyp) czy wyrażony w innej formie przedstawieniowej, musi posiadać zdolność odróżniającą, tzn. musi odróżniać towary (usługi) jednego przedsiębiorcy od towarów (usług) drugiego przedsiębiorcy. Na etapie przygotowywania znaku towarowego do zgłoszenia we właściwym urzędzie ochrony własności przemysłowej, np. UPRP czy EUIPO, należy zastanowić się nad zakresem ochrony, tzn. wybrać odpowiednie towary (usługi) do sygnowania, których zgłaszany znak służy lub ma służyć.
W wielu samorządach są właśnie ogłaszane wyniki rekrutacji do publicznych przedszkoli. Jak zwykle problem jest w...
Podczas rekrutacji do przedszkola zdarzają się nieprawidłowości, które mogą skutkować nieważnością decyzji. Jak...
To, czy organ podporządkował się wskazaniom sądu w prawomocnym wyroku, stanowi główne kryterium kontroli poprawn...
Wszelkie zmiany programu kształcenia mogą być wprowadzane z początkiem nowego cyklu kształcenia. Co oznacza, że...
Uchwała dotycząca zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych nie jest aktem kierownictwa wewnętrznego i wymag...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas