Aktualizacja: 02.07.2025 13:41 Publikacja: 19.09.2022 21:34
Foto: Adobe Stock
Znak słowny, słowno-graficzny (np. logotyp) czy wyrażony w innej formie przedstawieniowej, musi posiadać zdolność odróżniającą, tzn. musi odróżniać towary (usługi) jednego przedsiębiorcy od towarów (usług) drugiego przedsiębiorcy. Na etapie przygotowywania znaku towarowego do zgłoszenia we właściwym urzędzie ochrony własności przemysłowej, np. UPRP czy EUIPO, należy zastanowić się nad zakresem ochrony, tzn. wybrać odpowiednie towary (usługi) do sygnowania, których zgłaszany znak służy lub ma służyć.
EZD to systemy do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które przyspieszają obieg dokumentów. Jednak w wielu...
Rozszyfrowanie skrótu EZD nie budzi wśród pracowników administracji problemów – to elektroniczne zarządzanie dok...
Dla udostępniania boiska należącego do stadionu miejskiego na rzecz klubu sportowego z przeznaczeniem na trening...
Czy w razie zakupu usługi analitycznej z zagranicy jednostka budżetowa JST jest zobowiązana do poboru zryczałtow...
Odbiór szkła i papieru nie stanowi dodatkowej usługi świadczonej przez gminę, a tym samym nie jest ona uprawnion...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas