Aktualizacja: 13.06.2025 11:49 Publikacja: 28.12.2022 11:54
Foto: Adobe Stock
Nowy formularz PIT-2 zacznie obowiązywać dopiero od 1 stycznia 2023 r., ale działy kadrowe, również w urzędach, już przygotowują się do przyjmowania wniosków. I pojawiają się pytania. Czy aktualne są oświadczenia z poprzednich lat? Czy pracownicy muszą składać je na nowo? Czy trzeba stosować oficjalny wzór?
Jak informuje Ministerstwo Finansów w opublikowanym na podatki.gov.pl przewodniku, jeśli u pracownika nic się nie zmieniło, nie musi składać nowego PIT-2. Stary zachowuje aktualność.
Prawo nie nadąża za zmieniającą się rzeczywistością, można się przekonać, sięgając do ustawy o wychowaniu w trze...
Gdy do dostawy dochodzi na terenie Polski, a nabywca – organizator transportu towarów na terytorium kraju trzeci...
Cele związane z ograniczeniem nadmiernej dostępności alkoholu, zwłaszcza dla młodzieży, nie są tylko postulatami...
Miejskie lasy to nie przeszkoda. To infrastruktura przyszłości, której znaczenie dopiero zaczynamy naprawdę doce...
Doręczenie uwierzytelnionej kopii decyzji administracyjnej – potwierdzonej za zgodność z oryginałem – może być r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas