Aktualizacja: 04.07.2025 08:56 Publikacja: 28.12.2022 11:54
Foto: Adobe Stock
Nowy formularz PIT-2 zacznie obowiązywać dopiero od 1 stycznia 2023 r., ale działy kadrowe, również w urzędach, już przygotowują się do przyjmowania wniosków. I pojawiają się pytania. Czy aktualne są oświadczenia z poprzednich lat? Czy pracownicy muszą składać je na nowo? Czy trzeba stosować oficjalny wzór?
Jak informuje Ministerstwo Finansów w opublikowanym na podatki.gov.pl przewodniku, jeśli u pracownika nic się nie zmieniło, nie musi składać nowego PIT-2. Stary zachowuje aktualność.
EZD to systemy do elektronicznego zarządzania dokumentacją, które przyspieszają obieg dokumentów. Jednak w wielu...
Rozszyfrowanie skrótu EZD nie budzi wśród pracowników administracji problemów – to elektroniczne zarządzanie dok...
Dla udostępniania boiska należącego do stadionu miejskiego na rzecz klubu sportowego z przeznaczeniem na trening...
Czy w razie zakupu usługi analitycznej z zagranicy jednostka budżetowa JST jest zobowiązana do poboru zryczałtow...
Odbiór szkła i papieru nie stanowi dodatkowej usługi świadczonej przez gminę, a tym samym nie jest ona uprawnion...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas