Aktualizacja: 12.07.2025 21:44 Publikacja: 15.05.2024 04:30
Foto: AdobeStock
Pracownikiem służby cywilnej jest w rozumieniu ustawy o służbie cywilnej (sc) osoba zatrudniona w tej służbie na podstawie umowy o pracę. Nie może on podejmować dodatkowego zatrudnienia na podstawie stosunku pracy bez zgody dyrektora generalnego urzędu.
W przeciwieństwie jednak do urzędników sc oraz osób zajmujących wyższe stanowiska w sc nie musi uzyskiwać takiej zgody na podjęcie innej działalności zarobkowej – na innej podstawie niż stosunek pracy.
Nieprzestrzeganie wymogów dotyczących usytuowania wiaty może skutkować koniecznością rozbiórki, karami finansowy...
Zanim położymy się na rozgrzanej słońcem plaży, warto zorientować się, jakie zasady na niej obowiązują. Okazuje...
Mandat za opalanie topless, zakaz wstępu dla psów, kara za picie alkoholu – wszystko to, jak pokazuje praktyka,...
Zastosowanie środka egzekucyjnego następuje z chwilą doręczenia bankowi zawiadomienia o zajęciu konta dłużnika,...
Do podjęcia uchwały wprowadzającej odstępstwo od zakazu spożywania alkoholu w określonym miejscu publicznym koni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas