Aktualizacja: 08.06.2025 02:52 Publikacja: 03.09.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Urząd gminy, starostwo powiatowe, urząd marszałkowski – to instytucje, które mają obowiązek wdrożyć dwa niezależne od siebie systemy zgłoszeń dla sygnalistów: wewnętrzny i zewnętrzny. Ten pierwszy – gdy liczba wykonujących pracę zarobkową na rzecz danej jednostki wynosi co najmniej 50 osób, a gmina lub powiat mają więcej niż 10 tys. mieszkańców. Zgłoszenia wewnętrzne, jak sama nazwa wskazuje, będą dotyczyć nieprawidłowości mających związek z daną instytucją.
Konkurs ustawiany pod konkretną osobę nie gwarantuje jej zatrudnienia. Istnieje ścieżka prawna, która umożliwia...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Uzasadnienie informacji o wyniku naboru nie daje odpowiedzi na pytanie o zastosowane metody i techniki naboru or...
Od budowy infrastruktury poprawiającej bezpieczeństwo na drogach wojewódzkich, przez inwestycje w parkingi P+R,...
Proces legislacyjny z perspektywy urzędnika służby cywilnej wymaga zmian. Pierwszym krokiem jest elektronizacja...
Muzeum, nabywając dzieło sztuki, niejednokrotnie wypłaca zbywcy wynagrodzenie z tytułu autorskich praw majątkowy...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas