Reklama

Praca zdalna w urzędach: decyduje kierownik lub dyrektor

Na ile polecenie pracy zdalnej w urzędach jest „twardym" prawem, a na ile pozostawienie decyzji o niej w gestii kierowników urzędów oznacza, że jest ona raczej uznaniowa?

Aktualizacja: 26.12.2020 12:50 Publikacja: 26.12.2020 00:01

Praca zdalna

Praca zdalna

Foto: AdobeStock

Czy łatwo jest oddzielić te stanowiska pracy, które powinny być w formie pracy zdalnej od tych, których dotyczy wyłączenie w pkt 2, czyli dotyczące „pracowników realizujących zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom lub inne zadania niezbędne ze względu na przepisy prawa lub potrzeby urzędu lub jednostki, jeżeli nie jest możliwe ich wykonywanie w ramach pracy zdalnej".

Czytaj także:

Pozostało jeszcze 85% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Teresa Siudem: Przestępstwa przetargowe w zamówieniach publicznych
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Administracja
Cienka granica między legalną współpracą a niedozwolonym porozumieniem
Administracja
WSA: opinia biegłego bez pouczenia organu nie jest dowodem w sprawie
Administracja
Kiedy konieczny jest otwarty nabór na stanowisko urzędnicze w samorządzie?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Administracja
Ruszyły nabory wniosków na ponadregionalne projekty dla Południowego Bałtyku
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama