Reklama

Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Zasady, na jakich jednostki sektora finansów publicznych będą tworzyć pracownicze plany kapitałowe, zależą m.in. od tego, czy do zawieranych przez nie umów o zarządzanie PPK zastosowanie znajdzie wchodząca w życie 1 stycznia 2021 r. nowa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Publikacja: 07.12.2020 17:15

Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Foto: AdobeStock

Wdrożenie pracowniczych planów kapitałowych to dla podmiotów zatrudniających, w tym jednostek sektora finansów publicznych, obowiązek zawarcia z wybraną instytucją finansową dwóch umów: umowy o zarządzanie PPK i umowy o prowadzenie PPK.

Tę drugą zawiera się w imieniu na rzecz osób zatrudnionych. Na zawarcie umowy o zarządzanie PPK jednostki sektora finansów publicznych mają czas do 26 marca 2021 r., a umowy o prowadzenie PPK do 10 kwietnia 2021 r.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Teresa Siudem: Zameldowany to nie zawsze stały mieszkaniec
Administracja
Skutki procesowe wniosku o uzupełnienie decyzji administracyjnej
Administracja
Czy zakup samochodu ratowniczo-gaśniczego przez OSP jest zwolniony z PCC?
Administracja
Czy gmina może odliczyć VAT od zakupów dotyczących budowy parkingu?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Administracja
Czy zameldowanie na pobyt stały wystarczy, by wybrać sołtysa?
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama