Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Zasady, na jakich jednostki sektora finansów publicznych będą tworzyć pracownicze plany kapitałowe, zależą m.in. od tego, czy do zawieranych przez nie umów o zarządzanie PPK zastosowanie znajdzie wchodząca w życie 1 stycznia 2021 r. nowa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Publikacja: 07.12.2020 17:15

Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Foto: AdobeStock

Wdrożenie pracowniczych planów kapitałowych to dla podmiotów zatrudniających, w tym jednostek sektora finansów publicznych, obowiązek zawarcia z wybraną instytucją finansową dwóch umów: umowy o zarządzanie PPK i umowy o prowadzenie PPK.

Tę drugą zawiera się w imieniu na rzecz osób zatrudnionych. Na zawarcie umowy o zarządzanie PPK jednostki sektora finansów publicznych mają czas do 26 marca 2021 r., a umowy o prowadzenie PPK do 10 kwietnia 2021 r.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Administracja
Teresa Siudem: Jakie zmiany w szkoleniu urzędników?
Administracja
Egzamin na urzędnika mianowanego. Jakie zmiany w 2025 roku?
Administracja
Pożyczka dla szpitala a VAT
Administracja
Kto ustala skład społecznej komisji mieszkaniowej - orzeczenie WSA
Materiał Promocyjny
Jak Meta dba o bezpieczeństwo wyborów w Polsce?
Administracja
Dlaczego warto zainteresować się partnerstwem publiczno-prywatnym?