Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Zasady, na jakich jednostki sektora finansów publicznych będą tworzyć pracownicze plany kapitałowe, zależą m.in. od tego, czy do zawieranych przez nie umów o zarządzanie PPK zastosowanie znajdzie wchodząca w życie 1 stycznia 2021 r. nowa ustawa Prawo zamówień publicznych.

Publikacja: 07.12.2020 17:15

Czy prezydent miasta może oszczędzać w PPK (1)

Foto: AdobeStock

Wdrożenie pracowniczych planów kapitałowych to dla podmiotów zatrudniających, w tym jednostek sektora finansów publicznych, obowiązek zawarcia z wybraną instytucją finansową dwóch umów: umowy o zarządzanie PPK i umowy o prowadzenie PPK.

Tę drugą zawiera się w imieniu na rzecz osób zatrudnionych. Na zawarcie umowy o zarządzanie PPK jednostki sektora finansów publicznych mają czas do 26 marca 2021 r., a umowy o prowadzenie PPK do 10 kwietnia 2021 r.

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Administracja
Teresa Siudem: Czas na reformę służby publicznej
Administracja
Służba cywilna? Wysokie wymagania i nieadekwatne do nich zarobki
Administracja
Od czystej wody do zrównoważonej turystyki na Bałtyku
Administracja
Jak ustalić odszkodowanie za grunt wywłaszczany pod drogę?
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Administracja
Gmina rozważa aport infrastruktury do spółki. Czy odliczy VAT?