Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Coraz więcej firm deklaruje, że ich działania, produkty lub usługi są przyjazne dla środowiska, a podejmowane inicjatywy służą lokalnej społeczności. Choć budowanie wizerunku firmy wokół ekologii może popłacać, to „wolna amerykanka", z którą mamy do czynienia, może narazić firmę na straty.

Publikacja: 04.11.2021 13:59

Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Foto: Adobe Stock

Konieczność ukrócenia niedozwolonego „zielonego" marketingu postulują organizacje społeczne, a Komisja Europejska wpisała konieczność wprowadzenia odpowiednich przepisów w swoją nową strategię budowania przyjaznej środowisku gospodarki o chwytliwej nazwie Zielony Ład (org. Green deal)1.

- Co należy rozumieć pod pojęciem greenwashing?

Pozostało 98% artykułu

BLACK WEEKS

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Nieuczciwi dłużnicy uciekają z majątkiem
Biznes
Kontrowersyjne umowy w spółce z o.o. Jak uniknąć kłopotów?
Biznes
Przewłaszczenie na zabezpieczenie – korzyści i pułapki umowy
Biznes
Fikcyjne postępowanie egzekucyjne na szkodę wierzycieli
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Spadek z zagranicy. Jakich formalności trzeba dopełnić?
Materiał Promocyjny
Fundusze Europejskie stawiają na transport intermodalny