Reklama

Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Coraz więcej firm deklaruje, że ich działania, produkty lub usługi są przyjazne dla środowiska, a podejmowane inicjatywy służą lokalnej społeczności. Choć budowanie wizerunku firmy wokół ekologii może popłacać, to „wolna amerykanka", z którą mamy do czynienia, może narazić firmę na straty.

Publikacja: 04.11.2021 13:59

Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Foto: Adobe Stock

Konieczność ukrócenia niedozwolonego „zielonego" marketingu postulują organizacje społeczne, a Komisja Europejska wpisała konieczność wprowadzenia odpowiednich przepisów w swoją nową strategię budowania przyjaznej środowisku gospodarki o chwytliwej nazwie Zielony Ład (org. Green deal)1.

- Co należy rozumieć pod pojęciem greenwashing?

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: System ostrzegania dla spółek akcyjnych
Reklama
Biznes
Compliance w spółce akcyjnej – dlaczego zarząd powinien go wdrożyć?
Biznes
Czy do wykonania zadań publicznych zawsze niezbędne jest udzielenie zamówienia?
Biznes
Jak ustalić cenę sprzedaży w transakcji M&A?
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Biznes
Konsola do gier w kosztach firmy? To możliwe
Reklama
Reklama
Reklama