Reklama
Rozwiń

Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Coraz więcej firm deklaruje, że ich działania, produkty lub usługi są przyjazne dla środowiska, a podejmowane inicjatywy służą lokalnej społeczności. Choć budowanie wizerunku firmy wokół ekologii może popłacać, to „wolna amerykanka", z którą mamy do czynienia, może narazić firmę na straty.

Publikacja: 04.11.2021 13:59

Jak komunikować się z proekologicznym konsumentem?

Foto: Adobe Stock

Konieczność ukrócenia niedozwolonego „zielonego" marketingu postulują organizacje społeczne, a Komisja Europejska wpisała konieczność wprowadzenia odpowiednich przepisów w swoją nową strategię budowania przyjaznej środowisku gospodarki o chwytliwej nazwie Zielony Ład (org. Green deal)1.

- Co należy rozumieć pod pojęciem greenwashing?

Pozostało jeszcze 98% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
CSRD – nowe obowiązki regulacyjne i ich wpływ na działalność spółek
Biznes
Teresa Siudem: Jak zminimalizować ryzyko inwestowania w kryptowaluty?
Biznes
Krypto inwestycje – jakie obowiązki spoczywają na zarządach spółek?
Biznes
E-commerce – nowa strategia bez tworzenia nowych regulacji
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes
Wzornictwo pod lepszą ochroną
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń