Aktualizacja: 09.03.2021 14:16 Publikacja: 09.03.2021 16:00
Foto: Adobe Stock
W artykule przeanalizujemy sytuację, w której podatnik pozyskał dofinansowanie na realizację projektu, którego celem było zwiększenie rozpoznawalności produktów wytwarzanych przez podatnika, poprzez przeprowadzanie kampanii reklamowej. W celu realizacji projektu podmiot zawarł umowę na przeprowadzenie kampanii z agencją reklamową.
Czytaj także: Unijne dotacje instalacji fotowoltaicznych a VAT
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas