Aktualizacja: 09.03.2021 14:16 Publikacja: 09.03.2021 16:00
Foto: Adobe Stock
W artykule przeanalizujemy sytuację, w której podatnik pozyskał dofinansowanie na realizację projektu, którego celem było zwiększenie rozpoznawalności produktów wytwarzanych przez podatnika, poprzez przeprowadzanie kampanii reklamowej. W celu realizacji projektu podmiot zawarł umowę na przeprowadzenie kampanii z agencją reklamową.
Czytaj także: Unijne dotacje instalacji fotowoltaicznych a VAT
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas