Aktualizacja: 06.07.2025 15:43 Publikacja: 26.05.2022 18:05
Foto: Adobe Stock
Przepisy pozwalają rozliczać w podatkowych kosztach wydatki na inwestycje w wynajmowanej nieruchomości. Co jednak zrobić, jeśli ją kupiliśmy? Czy wydatki przepadną?
Spójrzmy na interpretację Dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 18 maja 2022 r. (nr 0111-KDIB1-2.4010.106. 2022.1.EJ). Spółka od kilkunastu lat wynajmuje nieruchomość. Sporo w nią zainwestowała, poniosła wydatki na rozbudowę, ulepszenie oraz modernizację. Zostały one sklasyfikowane jako inwestycja w obcym środku trwałym. Są rozliczane w podatkowych kosztach poprzez odpisy amortyzacyjne.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas