Aktualizacja: 28.06.2025 09:56 Publikacja: 14.07.2022 20:12
Foto: Adobe Stock
Rzeczywistość gry komputerowej niejednokrotnie odzwierciedla świat realny. Tymczasem w przestrzeni, w której się poruszamy, można odnaleźć liczne znaki towarowe – przykładowo we wszelkiego typu reklamach, czy też przede wszystkim na konkretnych produktach. Dlatego producent gry komputerowej może być zainteresowany jej „urealnieniem” poprzez zamieszczenie w niej oznaczeń, z którymi stykamy się w rzeczywistości. To przybliżenie gry do świata rzeczywistego może polegać na umieszczeniu znaków towarowych na przedmiotach, którymi posługują się postacie gry – np. oznaczenia producenta broni, czy urządzeń elektronicznych. Na tym gruncie może pojawić się pytanie o dopuszczalność i granice wykorzystania znaku towarowego w grze komputerowej.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas