Aktualizacja: 19.04.2025 21:43 Publikacja: 17.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Reklama dźwignią handlu. Powiedzenie stare niemal jak świat. O dziwo, nie wypowiedział go żaden guru marketingu, ale radziecki minister handlu Anastas Mikojan.
Tylko nieliczni przedsiębiorcy decydują się tworzyć reklamy własnym sumptem. Większość przekonuje się szybko, że warto posiłkować się wsparciem wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Ich rodzaje, czy obszar, w których działają, zmieniają się z czasem, ale zasady współpracy na linii klient (reklamodawca) – agencja reklamowa pozostają niezmienne.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas