Współpraca z agencją reklamową, jak zrobić to dobrze

Jakie postanowienia powinny znaleźć się w umowie o współpracy reklamowej, aby uniknąć kosztownych błędów?

Publikacja: 17.01.2023 02:00

Współpraca z agencją reklamową, jak zrobić to dobrze

Foto: Adobe Stock

Reklama dźwignią handlu. Powiedzenie stare niemal jak świat. O dziwo, nie wypowiedział go żaden guru marketingu, ale radziecki minister handlu Anastas Mikojan.

Tylko nieliczni przedsiębiorcy decydują się tworzyć reklamy własnym sumptem. Większość przekonuje się szybko, że warto posiłkować się wsparciem wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Ich rodzaje, czy obszar, w których działają, zmieniają się z czasem, ale zasady współpracy na linii klient (reklamodawca) – agencja reklamowa pozostają niezmienne.

Pozostało 93% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Zwolnienie z CIT dla alternatywnych spółek inwestycyjnych – pułapki i wyboje
Biznes
Czy wprowadzenie zamawiającego w błąd to czyn nieuczciwej konkurencji
Biznes
Roczna korekta VAT – o czym trzeba pamiętać
Biznes
Bez danych źle, z danymi też niedobrze
Materiał Promocyjny
Energetycznych wyspiarzy będzie przybywać
Biznes
5+2=rada wierzycieli w postępowaniu upadłościowym