Reklama

Współpraca z agencją reklamową, jak zrobić to dobrze

Jakie postanowienia powinny znaleźć się w umowie o współpracy reklamowej, aby uniknąć kosztownych błędów?

Publikacja: 17.01.2023 02:00

Współpraca z agencją reklamową, jak zrobić to dobrze

Foto: Adobe Stock

Reklama dźwignią handlu. Powiedzenie stare niemal jak świat. O dziwo, nie wypowiedział go żaden guru marketingu, ale radziecki minister handlu Anastas Mikojan.

Tylko nieliczni przedsiębiorcy decydują się tworzyć reklamy własnym sumptem. Większość przekonuje się szybko, że warto posiłkować się wsparciem wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Ich rodzaje, czy obszar, w których działają, zmieniają się z czasem, ale zasady współpracy na linii klient (reklamodawca) – agencja reklamowa pozostają niezmienne.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Niecodzienne zjawiska na budowie
Biznes
Jak niekorzystne warunki pogodowe wpływają na odpowiedzialność wykonawcy?
Biznes
Drag along – przymuszenie wspólników do sprzedaży udziałów w spółce z o.o.
Biznes
Prawo do udziału w zysku spółki – kiedy powstaje, kto jest uprawniony
Biznes
Kiedy sprzedaż nieruchomości uczyni cię przedsiębiorcą?
Reklama
Reklama
Reklama