Aktualizacja: 05.06.2025 23:08 Publikacja: 17.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Reklama dźwignią handlu. Powiedzenie stare niemal jak świat. O dziwo, nie wypowiedział go żaden guru marketingu, ale radziecki minister handlu Anastas Mikojan.
Tylko nieliczni przedsiębiorcy decydują się tworzyć reklamy własnym sumptem. Większość przekonuje się szybko, że warto posiłkować się wsparciem wyspecjalizowanych agencji reklamowych. Ich rodzaje, czy obszar, w których działają, zmieniają się z czasem, ale zasady współpracy na linii klient (reklamodawca) – agencja reklamowa pozostają niezmienne.
W tym roku w maju było jak w tytule piosenki Maanamu. Ale to wyjątek od reguły. Z każdym rokiem jest coraz ciepl...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Trwają prace nad zmianą przepisów dotyczących BHP w zakresie temperatur maksymalnych w miejscu pracy. Korzystają...
Za zaległości spółki z o.o. odpowiadają solidarnie całym swoim majątkiem członkowie jej zarządu, jeżeli egzekucj...
System kaucyjny zacznie działać w październiku br. Każda placówka ma do wyboru dwie metody zbiórki opakowań – ma...
Greenwashing stał się istotnym problemem wobec rosnącej popularności produktów ekologicznych oraz inwestycji ESG...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas