Aktualizacja: 24.04.2025 22:38 Publikacja: 10.02.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Pogarszająca się kondycja polskiej gospodarki i niepewność co do rozwoju sytuacji na rynku sprawiły, że w ubiegłym roku zakupy samochodów do firmowych flot zmalały. W 2022 r. przedsiębiorcy kupili blisko o jedną dziesiątą mniej aut niż rok wcześniej. Jeszcze większy spadek, o 14 proc., był widoczny w przypadku finansowania zakupu środkami własnymi, kredytem i klasycznym leasingiem liczonymi razem. I choć firmowe zakupy napędzały cały polski rynek – klienci instytucjonalni odpowiadali za sprzedaż 71 proc. nowych samochodów osobowych (298,2 tys.) – ich udział stopniał o 3,1 pkt proc.
Prowadzenie działalności gospodarczej to prawdziwy tor przeszkód. Trzeba zachować szczególną staranność m.in. po...
Systematyczne sprawdzanie kontrahentów i dbanie o odpowiednią dokumentację mogą znacznie zminimalizować ryzyko z...
W dyrektywie CSDDD nałożono na duże przedsiębiorstwa obowiązek dochowania należytej staranności w celu przeciwdz...
TSUE uznał, że jeśli informacja o płci klienta nie jest kluczowa dla realizacji usługi, to przetwarzanie informa...
Sukcesja to nie tylko przekazanie firmy kolejnemu pokoleniu. Istniejąca już ponad dwa lata instytucja fundacji r...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas