Reklama
Rozwiń
Reklama

Romans w biurze z perspektywy pracodawcy

Kiedy relacja intymna pomiędzy pracownikami w firmie może prowadzić do konfliktu interesów?

Publikacja: 14.03.2023 12:24

Romans w biurze z perspektywy pracodawcy

Foto: AdobeStock

Kwestia relacji prywatnych w pracy, w tym relacji intymnych, jest złożona i budzi kontrowersje. Opiera się na relacji między różnymi wartościami prawnie chronionymi – dobrach osobistych i prywatności pracownika oraz dobra i interesu pracodawcy. Romans w pracy może i nierzadko negatywnie wpływa na pracę i dobro zakładu pracy, zwłaszcza gdy prowadzi do powstania konfliktu interesów. Pracodawcy często zastanawiają się, czy mogą i czy powinni pozyskiwać wiedzę o prywatnych relacjach o charakterze intymnym swoich pracowników oraz ewentualnie na nie reagować. Uważamy, że stosowne i wyważone działanie pracodawców jest uzasadnione.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: KSeF i staże pracy – nowe wyzwania firm
Biznes
Znak towarowy po zakończeniu współpracy. Kto ma do niego prawo?
Biznes
Pracodawcy muszą się przygotować do zmian w stażach pracy
Biznes
Fuzje i przejęcia – odpowiedzialność i terminy przedawnienia roszczeń
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Czy powołany do zarządu bez swojej wiedzy odpowie za zobowiązania?
Reklama
Reklama