Reklama

Romans w biurze z perspektywy pracodawcy

Kiedy relacja intymna pomiędzy pracownikami w firmie może prowadzić do konfliktu interesów?

Publikacja: 14.03.2023 12:24

Romans w biurze z perspektywy pracodawcy

Foto: AdobeStock

Kwestia relacji prywatnych w pracy, w tym relacji intymnych, jest złożona i budzi kontrowersje. Opiera się na relacji między różnymi wartościami prawnie chronionymi – dobrach osobistych i prywatności pracownika oraz dobra i interesu pracodawcy. Romans w pracy może i nierzadko negatywnie wpływa na pracę i dobro zakładu pracy, zwłaszcza gdy prowadzi do powstania konfliktu interesów. Pracodawcy często zastanawiają się, czy mogą i czy powinni pozyskiwać wiedzę o prywatnych relacjach o charakterze intymnym swoich pracowników oraz ewentualnie na nie reagować. Uważamy, że stosowne i wyważone działanie pracodawców jest uzasadnione.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Jak zwiększyć szansę na wygraną w sporze B2B?
Biznes
Teresa Siudem: Z kontrahentem nie zawsze warto iść do sądu
Biznes
Zielone pułapki w transakcjach M&A – jak ich uniknąć?
Biznes
Jak wykorzystać umowę użyczenia w działalności gospodarczej?
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Biznes
Wyrok w sprawach gospodarczych jako tytuł zabezpieczenia
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama