Aktualizacja: 19.04.2025 20:47 Publikacja: 28.03.2023 10:32
Foto: Adobe Stock
Na przestrzeni ostatnich trzech lat jesteśmy świadkami przyspieszonej cyfryzacji szeroko pojętego biznesu. Pandemia, a następnie kryzys wywołany wojną za wschodnią granicą spowodowały zintensyfikowanie działań przedsiębiorstw mających na celu przeniesienie procesów do świata cyfrowego. Na pierwszy ogień niejako naturalnie poszła praca zdalna. Z czasem potencjał digitalizacyjny zaczęto przypisywać znacznie większej liczbie obszarów, jak np. obieg dokumentacji, podpisywanie umów czy też – w przypadku podmiotów działających w sektorach objętych wymogami regulacyjnymi – onboarding klientów.
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas