Reklama
Rozwiń
Reklama

Niemiecka ustawa o opakowaniach i nowe obowiązki polskich firm

Wszyscy przedsiębiorcy, którzy dostarczali towary w opakowaniach do konsumenta końcowego na terenie Niemiec i do Niemiec są zobowiązani do rejestracji w Centralnym Rejestrze Opakowań LUCID.

Publikacja: 28.04.2023 02:00

Niemiecka ustawa o opakowaniach i nowe obowiązki polskich firm

Foto: Adobe Stock

W artykule z 17 lutego 2023 r.1 informowaliśmy o znaczeniu jakie dla polskich przedsiębiorców ma niemiecka ustawa o wprowadzaniu do obrotu, zwrocie i wysokiej jakości recyklingu opakowań, w skrócie „ustawa o opakowaniach’’ (niem. Verpackungsgesetz, VerpackG), a także o działaniach, jakie powinni podjąć przedsiębiorcy sprzedający swoje towary i wprowadzający do obrotu opakowania na terenie Niemiec i eksportujący z Polski do Niemiec. W niniejszym artykule wskazujemy aktualne zmiany w tym zakresie oraz formalności, jakie muszą spełnić polscy przedsiębiorcy w Niemczech.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Ostatni dzwonek na wakacje składkowe
Biznes
Niezależny ekspert pomoże dłużnikowi w restrukturyzacji
Biznes
FinTech i dostawcy SaaS, PaaS i IaaS – co zmieni Data Act
Biznes
EUDR – kolejne zmiany w unijnej polityce środowiskowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
IT: jak uniknąć ryzyk i budować partnerską współpracę
Reklama
Reklama