Aktualizacja: 05.06.2025 22:24 Publikacja: 27.10.2023 03:00
RODO
Foto: Adobe Stock
Marketing bezpośredni stanowi bardzo istotny sposób pozyskiwania klienta, wykorzystywany przez wielu przedsiębiorców. Konsumentom kojarzy się niejednokrotnie z dokuczliwymi telefonami, ale przecież nie tylko do nich się on ogranicza. Działania takie prowadzone są także za pośrednictwem wiadomości e-mail czy newsletterów. Przedsiębiorcy często balansują na granicy poszanowania prywatności osób, do których kierują swój przekaz a chęcią zapewnienia skuteczności swoim działaniom marketingowym. Pomimo wprowadzenia RODO oraz innych przepisów regulujących zasady związane ze stosowaniem marketingu bezpośredniego, potencjalni klienci wcale nie czują się należycie chronieni, a obowiązujące przepisy w dalszym ciągu wzbudzają wątpliwości wśród przedsiębiorców.
W tym roku w maju było jak w tytule piosenki Maanamu. Ale to wyjątek od reguły. Z każdym rokiem jest coraz ciepl...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Trwają prace nad zmianą przepisów dotyczących BHP w zakresie temperatur maksymalnych w miejscu pracy. Korzystają...
Za zaległości spółki z o.o. odpowiadają solidarnie całym swoim majątkiem członkowie jej zarządu, jeżeli egzekucj...
System kaucyjny zacznie działać w październiku br. Każda placówka ma do wyboru dwie metody zbiórki opakowań – ma...
Greenwashing stał się istotnym problemem wobec rosnącej popularności produktów ekologicznych oraz inwestycji ESG...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas