Reklama
Rozwiń
Reklama

Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Trudno planować kampanie marketingowe wyrobów medycznych bez wytycznych organu nadzoru.

Publikacja: 19.12.2023 02:00

Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Foto: Adobe Stock

Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu – to podstawowy sposób komunikowania się przedsiębiorcy z klientem i informowania o swych produktach. Nie można ich jednak reklamować dowolnie. Reklama niektórych jest ściśle regulowana. Są wśród nich wyroby medyczne – dla których od stycznia 2023 (a w pewnym zakresie od czerwca 2023) obowiązują zupełnie nowe zasady reklamy. Były przedmiotem wielu dyskusji, również dlatego, że wymusiły na reklamodawcach przyjęcie nowego podejścia do tworzenia reklam. Podsumowujemy najważniejsze regulacje dla „nowej” reklamy wyrobów medycznych.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Kto kupi strategiczną nieruchomość
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes
Prawo restrukturyzacyjne kontra praktyka ZUS, czyli spór o odsetki
Biznes
Kiedy menedżer odpowie za oszustwo podatkowe
Biznes
Udzielenie pożyczki wspólnikowi przez spółkę komandytową bez PCC
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes
Skarb Państwa może wykupić mienie upadłego
Reklama
Reklama