Aktualizacja: 07.06.2025 11:06 Publikacja: 19.12.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu – to podstawowy sposób komunikowania się przedsiębiorcy z klientem i informowania o swych produktach. Nie można ich jednak reklamować dowolnie. Reklama niektórych jest ściśle regulowana. Są wśród nich wyroby medyczne – dla których od stycznia 2023 (a w pewnym zakresie od czerwca 2023) obowiązują zupełnie nowe zasady reklamy. Były przedmiotem wielu dyskusji, również dlatego, że wymusiły na reklamodawcach przyjęcie nowego podejścia do tworzenia reklam. Podsumowujemy najważniejsze regulacje dla „nowej” reklamy wyrobów medycznych.
Sprawozdania finansowe sporządza się wyłącznie w formie elektronicznej. Jak zatem złożyć je w Rejestrze Fundacji...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Fundacje rodzinne, które zakończyły rok obrotowy z końcem 2024 roku, do 30 czerwca br. muszą zatwierdzić i zgłos...
Czy ideę local content, czyli preferowanie krajowych przedsiębiorstw, można pogodzić z podstawowymi zasadami udz...
Wystąpienie zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, które może wpłynąć na realizacj...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) rozstrzygnął, czy regulacje dyrektywy lekowej (2001/83/WE) w z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas