Reklama

Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Trudno planować kampanie marketingowe wyrobów medycznych bez wytycznych organu nadzoru.

Publikacja: 19.12.2023 02:00

Co nowego w reklamie wyrobów medycznych? Podstawowe zmiany

Foto: Adobe Stock

Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu – to podstawowy sposób komunikowania się przedsiębiorcy z klientem i informowania o swych produktach. Nie można ich jednak reklamować dowolnie. Reklama niektórych jest ściśle regulowana. Są wśród nich wyroby medyczne – dla których od stycznia 2023 (a w pewnym zakresie od czerwca 2023) obowiązują zupełnie nowe zasady reklamy. Były przedmiotem wielu dyskusji, również dlatego, że wymusiły na reklamodawcach przyjęcie nowego podejścia do tworzenia reklam. Podsumowujemy najważniejsze regulacje dla „nowej” reklamy wyrobów medycznych.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Świąteczne zakupy z AI. Uwaga na pułapkę cen skrojonych na miarę
Biznes
Teresa Siudem: Ochrona lasów – nowe obowiązki przedsiębiorców
Biznes
Nieprzemyślane rabaty? UOKiK może je zakwestionować
Biznes
Compliance – jak dowody należytej staranności decydują o wyniku sprawy
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Rozporządzenie o wylesianiu (EUDR) – nowe obowiązki dla firm
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama