Aktualizacja: 25.03.2025 14:26 Publikacja: 23.02.2024 02:00
Foto: Adobe Stock
Wizerunek jest narzędziem pracy, szczególnie w erze mediów społecznościowych, gdzie sukces i popularność mierzy się liczbą obserwujących i lajków. Dla influencerów, których twarze i życie prywatne są publicznym dobrem, ale i podlegają monetyzacji, ochrona wizerunku jest istotnym aspektem prawnym i osobistym. Jakie wyzwania stoją przed influencerami w tym zakresie?
Jedną z podstaw uchylenia uchwały walnego zgromadzenia może być sytuacja, w której uchwała ta zmierza do pokrzyw...
Upadłość konsumencka staje się coraz popularniejszym rozwiązaniem wśród osób, które w przeszłości prowadziły dzi...
Składniki mienia nienależące do majątku upadłego podlegają wyłączeniu z masy upadłości. W odpowiedzi na wniosek...
Firmy, które spełniły odpowiednie warunki, zyskały dodatkowe dwa miesiące na złożenie deklaracji na podatek od n...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Wystąpienie wspólnika ze spółki komandytowej bez jakiegokolwiek świadczenia ze strony spółki nie skutkuje koniec...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas