Reklama

Jakie prawa ma influencer i jak może je chronić?

W obliczu wyzwań cyfrowego świata, coraz bardziej istotnym elementem prawnym staje się ochrona wizerunku influencera. Jego kreowanie może być kosztowne, a zyski łatwo utracone, jeśli zabraknie odpowiednich zabezpieczeń.

Publikacja: 23.02.2024 02:00

Jakie prawa ma influencer i jak może je chronić?

Foto: Adobe Stock

Wizerunek jest narzędziem pracy, szczególnie w erze mediów społecznościowych, gdzie sukces i popularność mierzy się liczbą obserwujących i lajków. Dla influencerów, których twarze i życie prywatne są publicznym dobrem, ale i podlegają monetyzacji, ochrona wizerunku jest istotnym aspektem prawnym i osobistym. Jakie wyzwania stoją przed influencerami w tym zakresie?

Prawo do ochrony wizerunku influencera

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama