Aktualizacja: 01.06.2025 14:48 Publikacja: 26.07.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Sprzedaż, czyli jeden z ważniejszych obszarów każdego przedsiębiorstwa, jest nieustannie napędzana nowymi działaniami marketingowymi. Przedsiębiorcy tworzą coraz większe działy marketingowe we własnych strukturach lub zlecają prowadzenie marketingu swoich produktów i usług wyspecjalizowanym agencjom marketingowym, reklamowym czy domom mediowym. Niezależnie od przyjętej przez przedsiębiorcę strategii, obszar marketingu to płaszczyzna, w ramach której powstaje bardzo wiele rezultatów prac stanowiących własność intelektualną, w tym przede wszystkim utwory czy też przedmioty praw pokrewnych.
Już za kilka miesięcy część polskich firm będzie zobowiązana stosować unijne rozporządzenie EUDR. Jego celem jes...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Do stosowania rozporządzenia dot. wylesiania duże i średnie firmy będą zobowiązane już od 30 grudnia 2025 r., a...
Fundacja rodzinna, to dzisiaj jedno z najskuteczniejszych dostępnych narzędzi sukcesji rodzinnej. Jej sukces zal...
W Brukseli coraz więcej mówi się o możliwym uproszczeniu RODO oraz o nowym pakiecie legislacyjnym dla średnich p...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Wspólnicy przekształcanej spółki osobowej odpowiadają przez trzy lata solidarnie ze spółką przekształconą za jej...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas