Aktualizacja: 05.04.2025 23:05 Publikacja: 26.07.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Sprzedaż, czyli jeden z ważniejszych obszarów każdego przedsiębiorstwa, jest nieustannie napędzana nowymi działaniami marketingowymi. Przedsiębiorcy tworzą coraz większe działy marketingowe we własnych strukturach lub zlecają prowadzenie marketingu swoich produktów i usług wyspecjalizowanym agencjom marketingowym, reklamowym czy domom mediowym. Niezależnie od przyjętej przez przedsiębiorcę strategii, obszar marketingu to płaszczyzna, w ramach której powstaje bardzo wiele rezultatów prac stanowiących własność intelektualną, w tym przede wszystkim utwory czy też przedmioty praw pokrewnych.
Do zwyczajnego zgromadzenia wspólników zarząd musi się solidnie przygotować. Błędy mogą być później trudne do na...
Z początkiem kwietnia, spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym weszły okres spraw...
Dzierżawa nie jest intuicyjnie kojarzona ze współpracą publiczno-prywatną. Stanowi ona jednak przydatne narzędzi...
Zadatek i zaliczka to dwie odrębne klauzule umowne, stosowane przy zawieraniu kontraktów. Często są ze sobą mylo...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zarząd spółki kapitałowej, który inwestuje w aktywa cyfrowe musi mieć świadomość zakresu własnych obowiązków i m...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas