Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Właścicielka agencji reklamowej zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup smartwatcha, który wykorzystuje do załatwiania spraw kontrahentów.

Publikacja: 16.08.2024 04:30

Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Foto: Adobe Stock

Ta interpretacja ucieszy miłośników nowoczesnych, inteligentnych zegarków. Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej potwierdził, że można je rozliczać w kosztach działalności. Oczywiście, jeśli są w niej faktycznie wykorzystywane.

Z pytaniem do fiskusa wystąpiła właścicielka agencji reklamowej. Zajmuje się komunikacją oraz public relations. Chce kupić za 1 139 zł smartwatcha, który będzie połączony z telefonem komórkowym. Czy może go rozliczyć w kosztach uzyskania przychodów? Twierdzi, że tak. Jej zdaniem, smartwatch jest niezbędny w działalności.

Pozostało 81% artykułu

Wiedza dla profesjonalistów w nowym PRO.RP.PL

Zyskaj dostęp do najnowszych raportów, analiz, orzeczeń, prognoz i komentarzy niezbędnych w Twojej codziennej pracy, przygotowanych przez ekspertów Rzeczpospolitej.
Biznes
Zwolnienie z CIT dla alternatywnych spółek inwestycyjnych – pułapki i wyboje
Biznes
Czy wprowadzenie zamawiającego w błąd to czyn nieuczciwej konkurencji
Biznes
Roczna korekta VAT – o czym trzeba pamiętać
Biznes
Bez danych źle, z danymi też niedobrze
Materiał Promocyjny
Energetycznych wyspiarzy będzie przybywać
Biznes
5+2=rada wierzycieli w postępowaniu upadłościowym