Reklama

Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Właścicielka agencji reklamowej zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup smartwatcha, który wykorzystuje do załatwiania spraw kontrahentów.

Publikacja: 16.08.2024 04:30

Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Foto: Adobe Stock

Ta interpretacja ucieszy miłośników nowoczesnych, inteligentnych zegarków. Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej potwierdził, że można je rozliczać w kosztach działalności. Oczywiście, jeśli są w niej faktycznie wykorzystywane.

Z pytaniem do fiskusa wystąpiła właścicielka agencji reklamowej. Zajmuje się komunikacją oraz public relations. Chce kupić za 1 139 zł smartwatcha, który będzie połączony z telefonem komórkowym. Czy może go rozliczyć w kosztach uzyskania przychodów? Twierdzi, że tak. Jej zdaniem, smartwatch jest niezbędny w działalności.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kto odpowiada za compliance w spółce?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes
Kiedy umowa zlecenia to umowa o pracę?
Biznes
Zasoby w systemie compliance jako miara należytej staranności zarządu
Biznes
AI w biznesie: kto odpowiada za błędy sztucznej inteligencji?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Biznes
Skutki nieuzyskania absolutorium przez członka zarządu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama