Reklama

Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Właścicielka agencji reklamowej zaliczy do kosztów uzyskania przychodów wydatki na zakup smartwatcha, który wykorzystuje do załatwiania spraw kontrahentów.

Publikacja: 16.08.2024 04:30

Inteligentny zegarek w kosztach firmy

Foto: Adobe Stock

Ta interpretacja ucieszy miłośników nowoczesnych, inteligentnych zegarków. Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej potwierdził, że można je rozliczać w kosztach działalności. Oczywiście, jeśli są w niej faktycznie wykorzystywane.

Z pytaniem do fiskusa wystąpiła właścicielka agencji reklamowej. Zajmuje się komunikacją oraz public relations. Chce kupić za 1 139 zł smartwatcha, który będzie połączony z telefonem komórkowym. Czy może go rozliczyć w kosztach uzyskania przychodów? Twierdzi, że tak. Jej zdaniem, smartwatch jest niezbędny w działalności.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama