Reklama
Rozwiń
Reklama

Praca zdalna: Nie można nakazać pracownikowi wystroju domowego biura

- Czy pracodawca może nakazać pracownikowi zmianę wystroju pomieszczenia, w którym jest wykonywana praca zdalna, na bardziej odpowiedni jego zdaniem, na potrzeby prowadzenia wideokonferencji z klientami firmy?

Aktualizacja: 21.11.2020 08:21 Publikacja: 21.11.2020 00:01

Praca zdalna

Praca zdalna

Foto: AdobeStock

Praca zdalna, z uwagi na brak kompleksowych regulacji jej wykonywania, budzi wiele wątpliwości, zarówno wśród pracowników, jak i pracodawców. Należy pamiętać, że bez względu na miejsce wykonywania pracy, każdy pracownik ma obowiązek dbać o dobro zakładu pracy. To pracownik jest bowiem „wizytówką" pracodawcy i istotnym elementem jego wizerunku. Jeżeli w ramach swoich obowiązków pracownik utrzymuje regularne kontakty z klientami firmy, to pracodawca ma prawo oczekiwać, że podczas wideokonferencji będzie on go należycie reprezentował.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama