Reklama

Manipulowanie opiniami może słono kosztować

Najnowsze badania wyraźnie wskazują, że recenzje produktów i usług są jednym z głównych czynników wpływających na decyzje zakupowe współczesnych konsumentów. Kieruje się nimi aż 93 proc. kupujących online.

Publikacja: 08.10.2024 04:30

Manipulowanie opiniami może słono kosztować

Foto: Adobe Stock

Wraz z rozwojem e-commerce wzrasta znaczenie opinii konsumenckich publikowanych w internecie. „Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność” – dlatego tak ważne jest, aby publikowane w internecie opinie były wiarygodne, tzn. pochodziły od osób, które rzeczywiście miały do czynienia z danym produktem lub usługą. Mają temu służyć, z jednej strony, odpowiednie regulacje (wynikające w szczególności z tzw. dyrektywy Omnibus oraz Aktu o Usługach Cyfrowych), z drugiej zaś, czujny nadzór prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dla którego uczciwość opinii konsumenckich w ostatnich miesiącach stała się jednym z priorytetów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Święta tuż-tuż
Biznes
Impreza firmowa musi być zgodna z zasadami bhp
Biznes
Jawne i równe wynagrodzenia. Już wkrótce rewolucyjne zmiany w rekrutacji
Biznes
Projekt nowelizacji jest szkodliwy dla spółdzielni mieszkaniowych
Biznes
Wierzyciele mają problemy z uzyskaniem nakazu zapłaty
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama