Reklama
Rozwiń
Reklama

Manipulowanie opiniami może słono kosztować

Najnowsze badania wyraźnie wskazują, że recenzje produktów i usług są jednym z głównych czynników wpływających na decyzje zakupowe współczesnych konsumentów. Kieruje się nimi aż 93 proc. kupujących online.

Publikacja: 08.10.2024 04:30

Manipulowanie opiniami może słono kosztować

Foto: Adobe Stock

Wraz z rozwojem e-commerce wzrasta znaczenie opinii konsumenckich publikowanych w internecie. „Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność” – dlatego tak ważne jest, aby publikowane w internecie opinie były wiarygodne, tzn. pochodziły od osób, które rzeczywiście miały do czynienia z danym produktem lub usługą. Mają temu służyć, z jednej strony, odpowiednie regulacje (wynikające w szczególności z tzw. dyrektywy Omnibus oraz Aktu o Usługach Cyfrowych), z drugiej zaś, czujny nadzór prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dla którego uczciwość opinii konsumenckich w ostatnich miesiącach stała się jednym z priorytetów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Ostatni dzwonek na wakacje składkowe
Biznes
Niezależny ekspert pomoże dłużnikowi w restrukturyzacji
Biznes
FinTech i dostawcy SaaS, PaaS i IaaS – co zmieni Data Act
Biznes
EUDR – kolejne zmiany w unijnej polityce środowiskowej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
IT: jak uniknąć ryzyk i budować partnerską współpracę
Reklama
Reklama