Aktualizacja: 29.10.2025 12:25 Publikacja: 08.10.2024 04:30
Foto: Adobe Stock
Wraz z rozwojem e-commerce wzrasta znaczenie opinii konsumenckich publikowanych w internecie. „Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność” – dlatego tak ważne jest, aby publikowane w internecie opinie były wiarygodne, tzn. pochodziły od osób, które rzeczywiście miały do czynienia z danym produktem lub usługą. Mają temu służyć, z jednej strony, odpowiednie regulacje (wynikające w szczególności z tzw. dyrektywy Omnibus oraz Aktu o Usługach Cyfrowych), z drugiej zaś, czujny nadzór prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dla którego uczciwość opinii konsumenckich w ostatnich miesiącach stała się jednym z priorytetów.
Zarząd spółki nie może tłumaczyć się brakiem wiedzy, środków lub zasobów koniecznych do zapewnienia skutecznego...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
ZUS i sądy kwestionują umowy, gdy ich realizacja przypomina etat. Faktyczny charakter stosunku prawnego może prz...
Nawet najlepiej zaprojektowany system compliance nie zadziała, jeśli zabraknie mu zasobów – ludzi, kompetencji,...
Sztuczna inteligencja nie jest narzędziem doskonałym – błędne decyzje algorytmu mogą prowadzić do poważnych kons...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Nieuzyskanie absolutorium nie powoduje automatycznego odwołania z piastowanej funkcji bądź pociągnięcia członka...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas