Aktualizacja: 29.05.2025 00:22 Publikacja: 06.12.2024 03:20
Foto: Adobe Stock
Nie zawsze wewnętrzne służby IT są w stanie poradzić sobie z awarią oprogramowania. I nie zawsze wystarczy gwarancja, by rozwiązać szybko problem, bo co do zasady gwarant zobowiązany jest usunąć wadę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Co więcej, gwarant w pewnych sytuacjach może odmówić naprawy błędu, uzasadniając odmowę tym, że został on spowodowany przez użytkownika. Tymczasem gdy dojdzie do awarii, liczy się każda minuta.
Konflikty w spółkach zdarzają się dość często. Gdy narastają, pojawia się chęć „wyeliminowania” wspólnika, co pr...
Usługa polega na dopasowaniu inwestycji klienta – lub zbudowaniu portfela od podstaw – do indywidualnej rekomendacji przygotowanej na podstawie jego z celów, sytuacji finansowej, wiedzy o rynku, doświadczenia, podejścia do ryzyka i tolerancji ewentualnych strat.
Spory mogą mieć najróżniejsze tło i rodzić się na każdym etapie rozwoju biznesu. Warto przygotować się na ich wy...
Działania szkoleniowe, doradcze, zakup niezbędnego wyposażenia – to inicjatywy, które Fundusz na rzecz Sprawiedl...
Zjednoczone Emiraty Arabskie, Panama czy Malezja to przykłady państw, które łączą atrakcyjność podatkową z nowoc...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) dofinansuje projekty z zakresu umiędzynarodowienia działalności...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas