Teresa Siudem: Wdrażasz oprogramowanie? Zabezpiecz się na wypadek awarii

Awarie oprogramowania mogą spowodować znaczne szkody w biznesie. Dlatego warto rozważyć zawarcie umowy o utrzymanie systemu informatycznego.

Publikacja: 06.12.2024 03:20

Teresa Siudem: Wdrażasz oprogramowanie? Zabezpiecz się na wypadek awarii

Foto: Adobe Stock

Nie zawsze wewnętrzne służby IT są w stanie poradzić sobie z awarią oprogramowania. I nie zawsze wystarczy gwarancja, by rozwiązać szybko problem, bo co do zasady gwarant zobowiązany jest usunąć wadę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Co więcej, gwarant w pewnych sytuacjach może odmówić naprawy błędu, uzasadniając odmowę tym, że został on spowodowany przez użytkownika. Tymczasem gdy dojdzie do awarii, liczy się każda minuta.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Teresa Siudem: Kiedy uchwała krzywdzi wspólnika
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Biznes
Kilka sposobów na rozwiązanie konfliktów w spółce
Biznes
Szkolenia i zakup sprzętu pomogą firmom rozwijać elastyczne formy zatrudnienia
Biznes
Fundacje prywatne: Zjednoczone Emiraty Arabskie, Panama, Malezja
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Biznes
Firmy z kluczowych sektorów będą promować swoje wyroby lub usługi na targach
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont