Aktualizacja: 18.06.2025 06:37 Publikacja: 06.12.2024 03:20
Foto: Adobe Stock
Nie zawsze wewnętrzne służby IT są w stanie poradzić sobie z awarią oprogramowania. I nie zawsze wystarczy gwarancja, by rozwiązać szybko problem, bo co do zasady gwarant zobowiązany jest usunąć wadę niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Co więcej, gwarant w pewnych sytuacjach może odmówić naprawy błędu, uzasadniając odmowę tym, że został on spowodowany przez użytkownika. Tymczasem gdy dojdzie do awarii, liczy się każda minuta.
Nikt nie lubi płacić podatków, więc jeśli jest możliwość ich legalnego obniżenia poprzez skorzystanie z ulg czy...
Podatnicy osiągający przychody inne niż z zysków kapitałowych mogą odliczyć koszty poniesione na działalność B+R...
Wspólne pomieszczenia w biurze mogą być źródłem bardzo wielu informacji, czasem niezwykle cennych, szczególnie g...
Sytuacje, w których wykonawcy należący do tej samej grupy kapitałowej składają odrębne oferty w postępowaniu o u...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Organy podatkowe uznają zasadniczo, że pożyczki są zwolnione z VAT, a przez to wyłączone z PCC, także gdy są udz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas