Funkcje znaku towarowego

Znaki towarowe odgrywają istotną rolę w gospodarce, upraszczając komunikację. Informują potencjalnych nabywców produktu o jego producencie. Są także efektywnym i zaawansowanym narzędziem marketingowym.

Publikacja: 20.12.2024 05:00

Funkcje znaku towarowego

Foto: Adobe Stock

Wyróżnia się trzy podstawowe funkcje znaków towarowych:

1) odróżniającą (oznaczenia pochodzenia),

Pozostało jeszcze 99% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Prowadzisz firmę, zachowaj czujność
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem
Biznes
Weryfikacja kontrahentów – klucz do ochrony przed karuzelą VAT
Biznes
Obowiązek należytej staranności zapisany w unijnej dyrektywie CSDDD
Biznes
Czy sprzedawca usług online musi znać płeć klienta - wyrok TSUE
Biznes
Fundacja rodzinna po dwóch latach funkcjonowania