Reklama

Powierzenie ChatGPT ochrony marki to proszenie się o kłopoty

Sztuczna inteligencja weszła do naszego życia, zanim zdążyliśmy ją zaprosić. Dziś ChatGPT podpowiada nazwy firm, tworzy logotypy i – niestety – ocenia szanse rejestracji znaków towarowych.

Publikacja: 19.12.2025 05:20

Powierzenie ChatGPT ochrony marki to proszenie się o kłopoty

Powierzenie ChatGPT ochrony marki to proszenie się o kłopoty

Foto: AdobeStock

Przedsiębiorcy zachwyceni szybkością i pewnością wypowiedzi modeli AI zapominają jednak o fundamentalnej zasadzie – sztuczna inteligencja nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje swoich błędów. A te w prawie własności przemysłowej bywają kosztowne, bolesne i nieodwracalne.

OpenAI wyciąga wtyczkę z porad prawnych – sygnał ostrzegawczy dla rynku

Pozostało jeszcze 97% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Biznesy rodzinne na długi dystans
Biznes
Inwestycje pokoleniowe – jak powiększać majątek rodzinny?
Biznes
Kiedy wierzyciel spółki jest faktycznym członkiem zarządu?
Biznes
Wynajem przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę
Biznes
Kontrola celno-skarbowa w firmie
Materiał Promocyjny
Działamy zgodnie z duchem zrównoważonego rozwoju
Reklama
Reklama