Aktualizacja: 12.09.2020 08:50 Publikacja: 12.09.2020 00:01
Foto: Adobe Stock
Czytelnik stoi przed dwiema możliwościami. Bądź dojdzie do porozumienia ze świadczącym usługi ośrodkiem w zakresie zwrotu całości wpłaconej kwoty, bądź zmuszony będzie do jednostronnego rozwiązania łączącej go z usługodawcą umowy na mocy odstąpienia od umowy. Odstąpienie to nastąpi z niezależnych od woli stron przyczyny, zaś samo rozwiązanie umowy pozostanie w bezpośrednim związku z negatywnymi skutkami COVID-19 (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19). W tym przypadku, zgodnie z art. 15zp w/w ustawy, świadczący usługi jest zobligowany do zwrotu całości wpłaconych przez klienta środków.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas