Aktualizacja: 01.09.2020 14:39 Publikacja: 01.09.2020 16:45
Foto: Adobe Stock
Sprawa dotyczyła przepisów o VAT. O ich wykładnię wystąpiła znaczącą spółka na polskim rynku internetowym. Wskazała, że jej działalność sprowadza się do prowadzenia portali internetowych i udostępnianie powierzchni w serwisach internetowych w celu realizacji usług reklamowych.
Z wniosku wynikało, że podatniczka udzieliła kilku gwarancji na rzecz firm powiązanych. Te były udzielane tylko w określonych momentach czasu i wyłącznie na rzecz podmiotów powiązanych, w związku z zaciągnięciem przez nich określonych zobowiązań. Jednocześnie spółka podkreślił, że od 2013 roku nie udzieliła żadnych gwarancji na rzecz podmiotów powiązanych. Tym samym udzielanie gwarancji nie miało stałego charakteru.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas