Aktualizacja: 01.07.2021 18:27 Publikacja: 01.07.2021 15:24
Foto: Adobe Stock
Od dłuższego czasu jednym z głównych założeń ustawodawstwa Unii Europejskiej jest zwiększenie ochrony konsumenta. Podstawowym motywem uchwalenia nowych przepisów jest rozwój technologiczny na rynku e-commerce, a także idąca za nim zmiana w mechanizmach, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zawierając umowy przez internet. Z tego powodu warto pochylić się nad kluczowymi problemami, z którymi będą musieli zmierzyć się polscy przedsiębiorcy po implementacji Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 roku, zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE, 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas