Aktualizacja: 01.07.2021 18:27 Publikacja: 01.07.2021 15:24
Foto: Adobe Stock
Od dłuższego czasu jednym z głównych założeń ustawodawstwa Unii Europejskiej jest zwiększenie ochrony konsumenta. Podstawowym motywem uchwalenia nowych przepisów jest rozwój technologiczny na rynku e-commerce, a także idąca za nim zmiana w mechanizmach, na podstawie których konsumenci podejmują decyzje zawierając umowy przez internet. Z tego powodu warto pochylić się nad kluczowymi problemami, z którymi będą musieli zmierzyć się polscy przedsiębiorcy po implementacji Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/2161 z dnia 27 listopada 2019 roku, zmieniającej dyrektywę Rady 93/13/EWG i dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 98/6/WE, 2005/29/WE, 2011/83/UE w odniesieniu do lepszego egzekwowania i unowocześnienia unijnych przepisów dotyczących ochrony konsumenta.
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas