Czy nowe technologie pozwolą branży handlowej lepiej sobie radzić w czasach pandemii

O tym, że pandemia znacząco zmieniła punkt widzenia konsumentów oraz ich preferencje co do kanałów zakupowych i że tworzy to zarówno szanse jak i wyzwania dla całego sektora, mówi Marcin Pleszko, dyrektor ds. rozwoju produktu w Sagra Technology.

Publikacja: 30.06.2020 16:00

Czy nowe technologie pozwolą branży handlowej lepiej sobie radzić w czasach pandemii

Foto: AdobeStock

Puste biura, puste restauracje, puste sklepy. Taki obraz towarzyszył nam przez wiele tygodni. Kiedy handel wróci do normalności?

MARCIN PLESZKO: Jeśli spojrzymy na statystyki, to już wrócił. Przenalizowaliśmy dane z ponad 20 sieci handlowych działających w Polsce. Okazało się, że liczba zamówień w okresie od połowy kwietnia do pierwszego tygodnia maja, w porównaniu do 3 tygodni pandemii, wzrosła i to znacząco.

Pozostało 96% artykułu

BLACK WEEKS

PRO.RP.PL za 39 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Biznes
Teresa Siudem: Nieuczciwi dłużnicy uciekają z majątkiem
Biznes
Kontrowersyjne umowy w spółce z o.o. Jak uniknąć kłopotów?
Biznes
Przewłaszczenie na zabezpieczenie – korzyści i pułapki umowy
Biznes
Fikcyjne postępowanie egzekucyjne na szkodę wierzycieli
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Biznes
Spadek z zagranicy. Jakich formalności trzeba dopełnić?
Walka o Klimat
„Rzeczpospolita” nagrodziła zasłużonych dla środowiska