Reklama
Rozwiń
Reklama

Czy nowe technologie pozwolą branży handlowej lepiej sobie radzić w czasach pandemii

O tym, że pandemia znacząco zmieniła punkt widzenia konsumentów oraz ich preferencje co do kanałów zakupowych i że tworzy to zarówno szanse jak i wyzwania dla całego sektora, mówi Marcin Pleszko, dyrektor ds. rozwoju produktu w Sagra Technology.

Publikacja: 30.06.2020 16:00

Czy nowe technologie pozwolą branży handlowej lepiej sobie radzić w czasach pandemii

Foto: AdobeStock

Puste biura, puste restauracje, puste sklepy. Taki obraz towarzyszył nam przez wiele tygodni. Kiedy handel wróci do normalności?

MARCIN PLESZKO: Jeśli spojrzymy na statystyki, to już wrócił. Przenalizowaliśmy dane z ponad 20 sieci handlowych działających w Polsce. Okazało się, że liczba zamówień w okresie od połowy kwietnia do pierwszego tygodnia maja, w porównaniu do 3 tygodni pandemii, wzrosła i to znacząco.

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Polska daleko w wyścigu AI. Liderzy uciekają, a nam brakuje pionierów
Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama