Aktualizacja: 26.03.2020 14:57 Publikacja: 26.03.2020 16:15
Foto: Fotolia
Pod koniec listopada ubiegłego roku nadawcy telewizyjni wraz z kilkoma podmiotami z branży farmaceutycznej i spożywczej podpisali porozumienie nakładające nowe ograniczenia na reklamy suplementów diety. Wśród najważniejszych postanowień należy wymienić zakaz wprowadzania odbiorców w błąd w związku z zastosowaniem leczniczym ww. produktów, zakaz łączenia spotów reklamowych suplementów i leków, zakaz przedstawiania w reklamach suplementów osób, miejsc i działań kojarzonych z działalnością leczniczą.
Prawo wspólnika do reprezentacji spółki jawnej ma charakter majątkowy niepieniężny i taki charakter ma sprawa o...
Usuwanie zbędnej biurokracji i ułatwienia w prowadzeniu biznesu – to założenia ustawy deregulacyjnej. Większość...
Od 13 lipca 2025 roku przedsiębiorcy będą mogli zdalnie zawierać umowy leasingu. Umowa leasingu będzie mogła być...
Uproszczenie zasad wykonywania działalności gospodarczej – to główny cel tzw. ustawy deregulacyjnej. Większość j...
Orzeczenia wydane 2 lipca 2025 r. przez SUE potwierdzają ochronę znaku towarowego Testarossa w odniesieniu do sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas