Aktualizacja: 26.03.2020 14:57 Publikacja: 26.03.2020 16:15
Foto: Fotolia
Pod koniec listopada ubiegłego roku nadawcy telewizyjni wraz z kilkoma podmiotami z branży farmaceutycznej i spożywczej podpisali porozumienie nakładające nowe ograniczenia na reklamy suplementów diety. Wśród najważniejszych postanowień należy wymienić zakaz wprowadzania odbiorców w błąd w związku z zastosowaniem leczniczym ww. produktów, zakaz łączenia spotów reklamowych suplementów i leków, zakaz przedstawiania w reklamach suplementów osób, miejsc i działań kojarzonych z działalnością leczniczą.
Ekościema to sposób oszukiwania klientów – i nie jest to tylko polski problem. Europejskie organy regulacyjne za...
Od 12 września 2025 r. będzie stosowane unijne rozporządzenie Data Act. Daje ono użytkownikom usług chmurowych w...
Analizując ryzyko, należy uwzględnić różne sytuacje, także kradzież samochodu pracownika, jeśli firma dopuszcza...
Wdrożenie systemu kaucyjnego wymaga nie tylko inwestycji infrastrukturalnych i operacyjnych, lecz także przemyśl...
Pod koniec lipca 2025 Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował o postawieniu zarzutów czterem firmom...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas