Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama suplementów diety trochę inaczej

Producenci suplementów diety będą musieli przygotować się na zmiany. W związku z samoregulacją Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i nowymi projektami ustaw planowane są kolejne opłaty i ograniczenia dla podmiotów z branży spożywczej. Celem jest powstrzymanie rozmiarów konsumpcji niektórych produktów w Polsce.

Publikacja: 26.03.2020 16:15

Reklama suplementów diety trochę inaczej

Foto: Fotolia

Pod koniec listopada ubiegłego roku nadawcy telewizyjni wraz z kilkoma podmiotami z branży farmaceutycznej i spożywczej podpisali porozumienie nakładające nowe ograniczenia na reklamy suplementów diety. Wśród najważniejszych postanowień należy wymienić zakaz wprowadzania odbiorców w błąd w związku z zastosowaniem leczniczym ww. produktów, zakaz łączenia spotów reklamowych suplementów i leków, zakaz przedstawiania w reklamach suplementów osób, miejsc i działań kojarzonych z działalnością leczniczą.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes
Teresa Siudem: Biznesy rodzinne na długi dystans
Biznes
Inwestycje pokoleniowe – jak powiększać majątek rodzinny?
Biznes
Kiedy wierzyciel spółki jest faktycznym członkiem zarządu?
Biznes
Wynajem przedmiotu leasingu przez leasingobiorcę
Biznes
Powierzenie ChatGPT ochrony marki to proszenie się o kłopoty
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama