Reklama

Reklama suplementów diety trochę inaczej

Producenci suplementów diety będą musieli przygotować się na zmiany. W związku z samoregulacją Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji i nowymi projektami ustaw planowane są kolejne opłaty i ograniczenia dla podmiotów z branży spożywczej. Celem jest powstrzymanie rozmiarów konsumpcji niektórych produktów w Polsce.

Publikacja: 26.03.2020 16:15

Reklama suplementów diety trochę inaczej

Foto: Fotolia

Pod koniec listopada ubiegłego roku nadawcy telewizyjni wraz z kilkoma podmiotami z branży farmaceutycznej i spożywczej podpisali porozumienie nakładające nowe ograniczenia na reklamy suplementów diety. Wśród najważniejszych postanowień należy wymienić zakaz wprowadzania odbiorców w błąd w związku z zastosowaniem leczniczym ww. produktów, zakaz łączenia spotów reklamowych suplementów i leków, zakaz przedstawiania w reklamach suplementów osób, miejsc i działań kojarzonych z działalnością leczniczą.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r. Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Biznes
Julita Karaś-Gasparska: Będziemy pisać dla spółdzielni mieszkaniowych
Biznes
Deepfake – cyfrowe kłamstwo, które kosztuje miliony
Biznes
Nowe zasady gry w restrukturyzacji – podział wierzycieli na grupy
Biznes
Jak prawidłowo zmienić wysokość opłat w spółdzielniach mieszkaniowych
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Kodeks pracy. Zasady BHP nie tylko dla pracowników
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama