Reklama
Rozwiń
Reklama

Handel w internecie: jak wygląda ścieżka zakupowa klienta online

Internet przejmuje uwagę Polaków na wielu płaszczyznach. Działa jako medium informacyjne, społecznościowe, rozrywkowe, edukacyjne, a także zakupowe.

Publikacja: 10.10.2019 12:35

Handel w internecie: jak wygląda ścieżka zakupowa klienta online

Foto: 123RF

Obecnie udział e-commerce w handlu detalicznym w Polsce szacowany jest na 7 proc. i wciąż prognozowany jest jego dalszy szybki wzrost. W konsekwencji internet wygrywa walkę o uwagę reklamodawców.

Według badania Gemius/PBI z internetu korzysta w Polsce 28 mln osób, a według raportu Gemiusa przygotowanego w czerwcu br. razem z Izbą Gospodarki Elektronicznej 62 proc. z nich dokonuje zakupów online. Ta tendencja przekłada się na zmianę klasycznej ścieżki konsumenta i wymogła zmianę strategii marketingowych marek, które bez wykorzystania tego trendu nie są lub nie będą w stanie przetrwać na rynku w długim terminie.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama