Reklama

Dotacje unijne dla firm na międzynarodową ekspansję

Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi ogłosiło nabór wniosków o dofinansowanie w ramach działania 2.2.1 „Modele biznesowe MSP”. Wsparcie będzie udzielane na realizację, przygotowanych przez firmy, strategii wejścia na zagraniczne rynki. Na dofinansowanie projektów zarezerwowano blisko 13 mln zł.

Aktualizacja: 26.11.2016 10:11 Publikacja: 26.11.2016 10:06

Dotacje unijne dla firm na międzynarodową ekspansję

Foto: 123rf

Centrum Obsługi Przedsiębiorcy w Łodzi ogłosiło nabór wniosków o dofinansowanie w ramach działania 2.2.1 „Modele biznesowe MSP”. Wsparcie będzie udzielane na realizację, przygotowanych przez firmy, strategii wejścia na zagraniczne rynki. Na dofinansowanie projektów zarezerwowano blisko 13 mln zł.

Warunkiem ubiegania się o wsparcie finansowe jest posiadanie strategii rozwoju (modelu biznesowego), która pokazywałaby mocne strony przedsięwzięcia, jego cele i zakładane rezultaty, metody i kroki służące ich realizacji oraz zagrożenia i niebezpieczeństwa. Innymi słowy, firma musi pokazać, że plan rozwoju działalności poprzez internacjonalizację nie jest przypadkowy, że wszystko zostało przemyślane, a instrumenty, które miałyby posłużyć jego realizacji, zostały wybrane w przemyślany sposób.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama