Aktualizacja: 18.06.2025 23:39 Publikacja: 19.01.2023 21:47
Foto: Adobe Stock
Od czego zaczyna się współpraca z agencją? Część przedsiębiorców sama dokonuje analizy rynku i wyboru, pozostali decydują się narozpisanie konkursu i całej procedury przetargowej. W takiej sytuacji konieczne jest określenie regulaminu konkursu, tak by wybrać najlepszą dla nas markę, ale także by zabezpieczyć się przed ewentualnymi konfliktami i roszczeniami uczestników.
To bardzo ważne, ponieważ już na tym etapie często dochodzi do sporów na drodze sądowej - usłogodawcy często do sporządzenia projektu kampanii reklamowej muszą przekazać dane o produkcie lub usłudze, która nie została wprowadzona jeszcze na rynek. Ryzykują tym samym możliwym naruszeniem informacji poufnych.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Członkowie zarządu, zajęci codziennym biznesem, często nie mają pojęcia o sankcjach, jakie im grożą za nieprawid...
Firmy rodzinne stawiają na profesjonalizację i zrównoważony rozwój. Co trzecia deklaruje, że osiąga wysokie wyni...
Długi branży IT zwiększyły się o niemal 20 proc. w ciągu ostatniego roku i obecne wynoszą 317 mln zł - poinformo...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Choć wskaźnik ufności konsumenckiej jest nadal ujemny, to jego majowy odczyt przyniósł nadzieję, że idzie ku lep...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas