Reklama

Umowa o współpracę z agencją reklamową - o czym pamiętać

Coraz więcej przedsiębiorców decyduje się na skorzystanie z usług agencji reklamowych kierując się m.in. powiedzeniem "reklama dźwignią handlu". Ten frazes bardzo dobrze odzwierciedla rynkowe postępowania. Należy jednak uważać, by ta współpraca nie przyniosła więcej strat niż korzyści.

Publikacja: 19.01.2023 21:47

Umowa o współpracę z agencją reklamową - o czym pamiętać

Foto: Adobe Stock

Od czego zaczyna się współpraca z agencją? Część przedsiębiorców sama dokonuje analizy rynku i wyboru, pozostali decydują się narozpisanie konkursu i całej procedury przetargowej. W takiej sytuacji konieczne jest określenie regulaminu konkursu, tak by wybrać najlepszą dla nas markę, ale także by zabezpieczyć się przed ewentualnymi konfliktami i roszczeniami uczestników. 

To bardzo ważne, ponieważ już na tym etapie często dochodzi do sporów na drodze sądowej - usłogodawcy często do sporządzenia projektu kampanii reklamowej muszą przekazać dane o produkcie lub usłudze, która nie została wprowadzona jeszcze na rynek. Ryzykują tym samym możliwym naruszeniem informacji poufnych. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Finanse
Zadłużenie spółek giełdowych wzrosło niemal 2,5-krotnie
Finanse
Cyfryzację firmy można przeprowadzić bez wkładu własnego
Finanse
Granty na Eurogranty – PARP uruchamia nowy nabór
Reklama
Reklama
Reklama