Aktualizacja: 04.07.2025 11:08 Publikacja: 19.03.2023 14:15
Foto: Adobe Stock
Jednym ze sposobów na naprawę wadliwego produktu, który zakupiliśmy jest złożenie reklamacji. W przypadku wady towaru możemy oczekiwać od sprzedającego kilku metod rozwiązania problemu - wymiana przedmiotu na wolny od wad poprzez jego wymianę lub naprawę, obniżenie ceny bądź też odstąpienie od umowy.
Co Polacy reklamują najchętniej? Zgodnie z z badaniem IQS dla Digital Care najczęściej zabieg ten stosujemy w stosunku do elektroniki, ubrań oraz obuwia. Mniejszą wagę przywiązujemy do żywności, a reklamacje usług stanowiły jedynie poniżej 10 proc. przypadków całym zestawieniu.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas