Aktualizacja: 28.04.2025 23:40 Publikacja: 19.03.2023 14:15
Foto: Adobe Stock
Jednym ze sposobów na naprawę wadliwego produktu, który zakupiliśmy jest złożenie reklamacji. W przypadku wady towaru możemy oczekiwać od sprzedającego kilku metod rozwiązania problemu - wymiana przedmiotu na wolny od wad poprzez jego wymianę lub naprawę, obniżenie ceny bądź też odstąpienie od umowy.
Co Polacy reklamują najchętniej? Zgodnie z z badaniem IQS dla Digital Care najczęściej zabieg ten stosujemy w stosunku do elektroniki, ubrań oraz obuwia. Mniejszą wagę przywiązujemy do żywności, a reklamacje usług stanowiły jedynie poniżej 10 proc. przypadków całym zestawieniu.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas