Aktualizacja: 14.05.2025 04:43 Publikacja: 10.06.2023 12:39
Foto: Adobe Stock
Istotne są nie tylko inwestycje zwiększające sprzedaż, ale także te, dzięki którym można ograniczyć koszty oraz te stricte w nowe technologie i produkty.
I to właśnie inwestycje z zakresu nowych technologii są najbardziej interesujące dla klientów - mobilne aplikacje, kasy samoobsługowe, możliweość płacenia telefonem po samodzielnym zeskanowaniu zakupów, nowe metody płatności, ale także kioski do sprawdzania dostępności produktów sklepie czy też cyfrowe lustra. Część sklepów, takich jak Lidl oraz Auchan wprowadziły już do siebie elektroniczne cenówki, które pozwalają zdalnie zmieniać i kontrolować ceny wszystkich produktów.
Obecny mechanizm waloryzacyjny w kontraktach na budowy dróg nie rekompensuje realnych kosztów wykonawców. Drogow...
O ćwierć miliarda złotych powiększyło się zadłużenie firm w sektorze TSL między 2024 a 2025 rokiem. Liczba dłużn...
92 proc. przedsiębiorstw, które uruchomiły już u siebie narzędzia sztucznej inteligencji i wykorzystują je w dzi...
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Branża budowlana ma za sobą ciężkie miesiące, ale sytuacja ma się zmienić lada moment. Po niezbyt udanym 2024 r....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas