Aktualizacja: 19.04.2025 21:32 Publikacja: 10.06.2023 12:39
Foto: Adobe Stock
Istotne są nie tylko inwestycje zwiększające sprzedaż, ale także te, dzięki którym można ograniczyć koszty oraz te stricte w nowe technologie i produkty.
I to właśnie inwestycje z zakresu nowych technologii są najbardziej interesujące dla klientów - mobilne aplikacje, kasy samoobsługowe, możliweość płacenia telefonem po samodzielnym zeskanowaniu zakupów, nowe metody płatności, ale także kioski do sprawdzania dostępności produktów sklepie czy też cyfrowe lustra. Część sklepów, takich jak Lidl oraz Auchan wprowadziły już do siebie elektroniczne cenówki, które pozwalają zdalnie zmieniać i kontrolować ceny wszystkich produktów.
Pawilon Polski na EXPO 2025 w Osace przez blisko pół roku będzie służył promocji polskiej gospodarki, możliwości...
Jedynie 31 postępowań w sprawie opóźnień w płatnościach wszczął w 2024 r. Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentó...
Po Wielkanocy w Poznaniu odbędzie się bezpłatne spotkanie informacyjne poświęcone możliwościom wsparcia dla mikr...
Liczne akty prawne wydawane na poziomie unijnym stanowią wyzwanie dla ustawodawców krajowych, którzy są zobowiąz...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Dzięki uwolnieniu sądów od zbędnego nadzoru nad przebiegiem wykonywania upadłości konsumenckiej jest szansa na p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas