Aktualizacja: 04.07.2025 02:32 Publikacja: 10.06.2023 12:39
Foto: Adobe Stock
Istotne są nie tylko inwestycje zwiększające sprzedaż, ale także te, dzięki którym można ograniczyć koszty oraz te stricte w nowe technologie i produkty.
I to właśnie inwestycje z zakresu nowych technologii są najbardziej interesujące dla klientów - mobilne aplikacje, kasy samoobsługowe, możliweość płacenia telefonem po samodzielnym zeskanowaniu zakupów, nowe metody płatności, ale także kioski do sprawdzania dostępności produktów sklepie czy też cyfrowe lustra. Część sklepów, takich jak Lidl oraz Auchan wprowadziły już do siebie elektroniczne cenówki, które pozwalają zdalnie zmieniać i kontrolować ceny wszystkich produktów.
Mikro, małe i średnie firmy, które chcą rozwijać się odpowiedzialnie, wdrażając zasady dostępności w swoich prod...
67 proc. małych i średnich firm budowlanych doświadcza problemów z płynnością finansową. Tylko co trzecie przeds...
O ponad pół miliarda złotych wzrosło w ciągu zaledwie roku zadłużenie jednoosobowych działalności gospodarczych...
Czy ubezpieczenie OC jednoosobowej działalności gospodarczej jest obowiązkowe? To zależy.
Za nami pierwsza rozgrywka przed unijnym trybunałem w sprawie stosowania wskaźnika WIBOR przy kredytach złotówko...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas