Reklama

Innowacja i kreatywność to przyszłość rodzinnych firm

Rodzinne firmy to w większości małe jednostki, które prowadzą swoją działalność od wielu lat, angażując w to kolejne pokolenia. Czy "niezmienna receptura" wystarczy by przetrwać na rynku przy tak niesprzyjających warunkach i zmieniających się wymaganiach konsumentów i rynku?

Publikacja: 30.06.2023 10:42

Innowacja i kreatywność to przyszłość rodzinnych firm

Foto: Adobe Stock

Co prawda ta struktura zmienia i przybywa coraz więcej firm, które przybierają korporacyjnego charakteru oraz zatrudniają setki jak nie tysiące pracowników. Wdrażanie korporacyjncych struktur często odbywa się przy pomocy zewnętrznych menadżerów i koordynatorów, nie należy przy tym całkowicie zapominać o swoich korzeniach, czyli rodzinnych charakterze oraz nastawieniu na długofalowy rozwój. 

Prócz swoich standardowych rozwiąząń i dlugoletnich działań, przedsiębiorcy powinni skupić się na wprowadzeniu do firmy nowych rozwiązań umożliwiających przeprowadzenie skutecznej transformacji firmy i jej wejściu w przyszłość. Zdaniem wielu najbardziej kluczowe zmiany to te dotyczące cyfryzacji oraz ekologii w przedsiębiorstwie. 

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Tysiące e-sklepów mają problemy z płynnością
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama
Reklama