Reklama

Pieniądze na wdrożenie innowacji dla firm z Łodzi

Mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa z Łodzi, które są gotowe wprowadzić u siebie nowe procesy lub mają do zaoferowania klientom nowe lub znacząco zmienione produkty, mogą liczyć na wsparcie finansowe.

Publikacja: 20.07.2024 08:03

Pieniądze na wdrożenie innowacji dla firm z Łodzi

Foto: Gorodenkoff

dgk

Dofinansowanie otrzymają wyłącznie ci wnioskodawcy, którzy w wyniku realizacji projektu wdrożą innowację produktową lub procesową. Warunek jest taki, by  nowy proces lub rozpoczęcie sprzedaży nowych (zmodyfikowanych) wyrobów było wynikiem prac badawczo-rozwojowych. Nie tylko własnych. Mogą to być rezultaty współpracy z innymi jednostkami (np. ośrodkami naukowymi, badawczymi) lub wyniki takich prac kupione na rynku.

Do wniosku o dofinansowanie należy dołączyć dokumenty  potwierdzające, że wnioskodawca prowadził, zlecił lub nabył wyniki prac badawczych i rozwojowych. Może to być sprawozdanie z działalności badawczo-rozwojowej, sprawozdanie z przeprowadzonych badań, umowy z wykonawcami, dokumenty księgowe obrazujące zakres poniesionych wydatków.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Finanse
Jak to jest ze zwrotem subwencji z tarcz
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Finanse
Przedsiębiorca też może zaciągnąć kredyt konsumencki. SN zdecydował
Finanse
Będzie nadzór nad rynkiem kryptoaktywów. Sejm uchwalił ustawę, branża liczy na weto prezydenta Nawrockiego
Finanse
Lech Giliciński: Distressed investing. Jak to robią na świecie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Finanse
Małe firmy z dużymi - bilans na plus, ale czy to partnerstwo?
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama