Aktualizacja: 19.04.2025 20:51 Publikacja: 14.01.2020 09:46
Foto: iStock by Getty
Najwięcej, bo 36 proc. badanych małych i średnich firm (MŚP), jako główny cel stawia sobie pozyskanie nowych kontrahentów oraz nabywców ich produktów i usług. Na drugim miejscu jest utrzymanie obecnych klientów. Tak zakłada 30 proc. uczestników sondażu.
Badanie na zlecenie Diners Club Polska przeprowadziła pod koniec 2019 roku firma IBRIS. Objęło ono 500 właścicieli mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z całej Polski.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas