Reklama

Barbrich: Święta będą droższe niż rok temu

Ile w tym roku Polacy wydadzą na święta? Jakie wydatki pochłoną największą część naszego budżetu? Na co uważać dokonując zakupów w sieci? Zastanawialiśmy się nad tym w programie Rzecz o Biznesie. Gościem Przemysława Tychmanowicza był Przemysław Barbrich, dyrektor zespołu komunikacji i PR w Związku Banków Polskich.

Publikacja: 12.12.2024 14:00

Przemysław Barbrich, dyrektor zespołu komunikacji i PR w Związku Banków Polskich

Przemysław Barbrich, dyrektor zespołu komunikacji i PR w Związku Banków Polskich

Foto: tv.rp.pl

Jak wskazywał Barbrich w tym roku trzeba znów liczyć się z większymi wydatkami na święta. - Wiele wskazuje na to, że tegoroczne święta będą droższe od tych z ubiegłego roku, chociaż tych wzrostów też nie odczujemy tak bardzo. Z naszych wyliczeń wynika, że 1576 zł średnio wyda jedna osoba na organizację świąt. W przypadku czteroosobowej rodziny jest to już 3800 zł. Jest to już dużo, ale też są obserwacje, które wskazują na to, że trochę sobie pofolgowaliśmy. Rok temu 2/3 Polaków mówiło, że będzie szukało oszczędności. W tym roku jest to nieco tylko połowa – mówi Barbrich.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Magazyn o biznesie
Czy sztuczna inteligencja może być bańką?
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Magazyn o biznesie
USA-Chiny: to tylko chwilowe zawieszenie broni
Magazyn o biznesie
Tracz: ucieczka biznesu norek na Ukrainę to mity
Magazyn o biznesie
Silna korekta na złocie. Co się dzieje na rynku złota?
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Magazyn o biznesie
Sukcesy i porażki gospodarcze koalicji rządzącej
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama
Reklama