Reklama
Rozwiń
Reklama

Kogo postrzegamy jako najtańszego w handlu

Cena jest ciągle podstawowym wyznacznikiem decyzji zakupowych. Ale bardzo liczy się też przyjazność obsługi

Publikacja: 16.01.2025 14:00

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Foto: tvrp.pl

- To nie rywalizujące ze sobą sieci dyskontów czy hipermarketów konsumenci postrzegają jako najtańsze. Numerem jeden są chińskie platformy zakupowe. Konsumentom nie do końca przeszkadza nawet niska jakość ofertowanych towarów - mówi Bartek Krawczyk, partner w firmie konsultingowej OC&C, gość programu Marcina Piaseckiego.

Jego zdaniem, mimo ekspansji sprzedaży przez internet sklepy stacjonarne nie są będą masowo znikać. – Dla klientów liczy się wielokanałowość sprzedaży. Często korzystają z platform, ale w pewnych przypadkach wolą odwiedzić klasyczne sklepy – mówi Krawczyk. A jaki będzie rok 2025 w handlu? – Powinien być dobry, wraz z rozwijającą się gospodarką, konsumenci będą wydawać więcej pieniędzy – zauważa gość programu Marcina Piaseckiego.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Magazyn o biznesie
Dlaczego ceny w Polsce przestały rosnąć
Magazyn o biznesie
Inflacja: redukcja tak, ale coraz wolniejsza
Magazyn o biznesie
Wlazło: Celebryci to narzędzie
Magazyn o biznesie
Jankowiak: Dziś rozdrobnienie jest przekleństwem gospodarki
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Magazyn o biznesie
Czy sztuczna inteligencja może być bańką?
Reklama
Reklama