Kogo postrzegamy jako najtańszego w handlu

Cena jest ciągle podstawowym wyznacznikiem decyzji zakupowych. Ale bardzo liczy się też przyjazność obsługi

Publikacja: 16.01.2025 14:00

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Foto: tvrp.pl

- To nie rywalizujące ze sobą sieci dyskontów czy hipermarketów konsumenci postrzegają jako najtańsze. Numerem jeden są chińskie platformy zakupowe. Konsumentom nie do końca przeszkadza nawet niska jakość ofertowanych towarów - mówi Bartek Krawczyk, partner w firmie konsultingowej OC&C, gość programu Marcina Piaseckiego.

Jego zdaniem, mimo ekspansji sprzedaży przez internet sklepy stacjonarne nie są będą masowo znikać. – Dla klientów liczy się wielokanałowość sprzedaży. Często korzystają z platform, ale w pewnych przypadkach wolą odwiedzić klasyczne sklepy – mówi Krawczyk. A jaki będzie rok 2025 w handlu? – Powinien być dobry, wraz z rozwijającą się gospodarką, konsumenci będą wydawać więcej pieniędzy – zauważa gość programu Marcina Piaseckiego.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Magazyn o biznesie
Warski: Rewolucja amerykańska może okazać się wręcz zbawienna dla Europy
Magazyn o biznesie
Mazurek: Europa działa skutecznie, gdy jest pod ścianą.
Magazyn o biznesie
Szukajmy wolnego handlu tam gdzie się da
Magazyn o biznesie
Wewnętrznie sprzeczna polityka Trumpa
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Magazyn o biznesie
Drogi zajączek wielkanocny w tym roku. Dlaczego żywność drożeje szybciej niż reszta