Kogo postrzegamy jako najtańszego w handlu

Cena jest ciągle podstawowym wyznacznikiem decyzji zakupowych. Ale bardzo liczy się też przyjazność obsługi

Publikacja: 16.01.2025 14:00

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants

Foto: tvrp.pl

- To nie rywalizujące ze sobą sieci dyskontów czy hipermarketów konsumenci postrzegają jako najtańsze. Numerem jeden są chińskie platformy zakupowe. Konsumentom nie do końca przeszkadza nawet niska jakość ofertowanych towarów - mówi Bartek Krawczyk, partner w firmie konsultingowej OC&C, gość programu Marcina Piaseckiego.

Jego zdaniem, mimo ekspansji sprzedaży przez internet sklepy stacjonarne nie są będą masowo znikać. – Dla klientów liczy się wielokanałowość sprzedaży. Często korzystają z platform, ale w pewnych przypadkach wolą odwiedzić klasyczne sklepy – mówi Krawczyk. A jaki będzie rok 2025 w handlu? – Powinien być dobry, wraz z rozwijającą się gospodarką, konsumenci będą wydawać więcej pieniędzy – zauważa gość programu Marcina Piaseckiego.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Magazyn o biznesie
Wierzymy w przyszłość, bierzemy kredyty
Magazyn o biznesie
Poziom inflacji może być powodem do ulgi
Magazyn o biznesie
Majówka w sklepach: to pogoda rozdaje karty. Handel czeka na system kaucyjny
Magazyn o biznesie
Dlaczego konsumenci mają złe nastroje? Odpowiedzią jest wojna celna i Trump
Magazyn o biznesie
Czy nowy rząd zreformuje niemiecką gospodarkę
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem