Aktualizacja: 12.05.2025 07:29 Publikacja: 16.01.2025 14:00
Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants
Foto: tvrp.pl
- To nie rywalizujące ze sobą sieci dyskontów czy hipermarketów konsumenci postrzegają jako najtańsze. Numerem jeden są chińskie platformy zakupowe. Konsumentom nie do końca przeszkadza nawet niska jakość ofertowanych towarów - mówi Bartek Krawczyk, partner w firmie konsultingowej OC&C, gość programu Marcina Piaseckiego.
Jego zdaniem, mimo ekspansji sprzedaży przez internet sklepy stacjonarne nie są będą masowo znikać. – Dla klientów liczy się wielokanałowość sprzedaży. Często korzystają z platform, ale w pewnych przypadkach wolą odwiedzić klasyczne sklepy – mówi Krawczyk. A jaki będzie rok 2025 w handlu? – Powinien być dobry, wraz z rozwijającą się gospodarką, konsumenci będą wydawać więcej pieniędzy – zauważa gość programu Marcina Piaseckiego.
Znów mamy intensywną akcję kredytową. To znaczy, że liczymy na obniżki oprocentowania i jesteśmy optymistami
Na 99 proc. nie grozi nam już pięcioprocentowy wzrost cen
- Krytyczna w tym całym przedsięwzięciu jest pogoda. Jeżeli będzie ciepło, będziemy obserwowali wzrost sprzedaż...
Nastroje konsumentów w dół, ale wskaźnik PMI w górę. - Inwestorów już nie zaskakuje duża zmienność. Zaskakują za...
Biurokracja za Odrą już znacznie przerosła tę w Polsce
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas