Aktualizacja: 15.06.2025 11:09 Publikacja: 16.01.2025 14:00
Bartek Krawczyk, Partner OC&C Strategy Consultants
Foto: tvrp.pl
- To nie rywalizujące ze sobą sieci dyskontów czy hipermarketów konsumenci postrzegają jako najtańsze. Numerem jeden są chińskie platformy zakupowe. Konsumentom nie do końca przeszkadza nawet niska jakość ofertowanych towarów - mówi Bartek Krawczyk, partner w firmie konsultingowej OC&C, gość programu Marcina Piaseckiego.
Jego zdaniem, mimo ekspansji sprzedaży przez internet sklepy stacjonarne nie są będą masowo znikać. – Dla klientów liczy się wielokanałowość sprzedaży. Często korzystają z platform, ale w pewnych przypadkach wolą odwiedzić klasyczne sklepy – mówi Krawczyk. A jaki będzie rok 2025 w handlu? – Powinien być dobry, wraz z rozwijającą się gospodarką, konsumenci będą wydawać więcej pieniędzy – zauważa gość programu Marcina Piaseckiego.
- Żeby Polska nie była tylko hubem logistycznym, ale żeby uczestniczyła w odbudowie Ukrainy, potrzebne są działa...
Jak wygląda dzisiaj rynek scenariopisarski w Polsce? Czy sztuczna inteligencja jest w stanie napisać scenariusz?...
Bardzo zimny maj nie przysłużył się plonom, Na szczęście zaczęło padać
Rząd Friedricha Merza na razie bardziej skupia się na sprawach zagranicznych niż gospodarce. Współpraca z nowym...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Jak oszczędzać w czasie spadających stóp procentowych? - Właśnie w momencie, gdy widzimy, że realnie tracimy swo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas